Arthur Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Jeg ser etter en bærbar maskin til 15000, og skjønner at det ikke er så lett som jeg hadde håpet på. Er det noen som har såpass erfaring med de forskjellige produktene at de kanfortelle meg at Zepto er bra? Jeg har inntrykk av at Zepto leverer maskiner med standar utstyr, men til en rimelig penge. Stemmer dette? Er det muligens slik at de ikke har klart å matche komponenetene? Jeg blir glad hvis jeg får noen fornuftige innlegg om Zepto. Har du Zepto eller kjenner noen som har det, fortell om inntrykket ditt. By the way, Aktuelle programmer som skal brukes på maskinen er: Autocad, Arcicad, Photoshop, FormZ og vanlige kontor aplikasjoner. Rendringer kan ta et døgn på vanlig PC, så det er viktig at jeg får vite hva jeg kan få for de 15000. Arthur Lenke til kommentar
@Shagrath Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg bestilte en ny Bærbar maskin fra Zepto på tirsdag, og i dag (torsdag) har jeg allerede fått den! Her fått prøvd den ut litt og jeg må si at dette var en kanonbra maskin. Har allerede testet den litt med noe kraftige programmer og slikt og den fungerer utmerket! Zepto kjøper maskiner fra kjente merker, men siden de fremdeles er en liten og ny berdrift må de ha gode priser for å henge med. Jeg var litt i tvil ang. Zepto og deres gode tilbud, men jeg har mine kontakter og hørte litt rundt! Og jeg ble overrasket positivt! De yter utrolig bra service, leeenge siden jeg har merket så god service! De er fremdeles en liten bedrift og dermed blir kundeforholdet MYE bedre! Så det så! Hatten av for Zepto!!!!! Du trenger ikke tvile lenger!!! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hva slags Zepto kjøpte du (modell, specs...) Lenke til kommentar
Felipe Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Har Zeptos z-note 3001 Er student og bruker den til office prog. musikk og filmer. Fungerer helt topp, og servicen er bra.Gode priser har de også.Integrert nettverkskort er jo en pluss, kobler meg opp på internett lett. Har ikke prøvd den på noe fotoprogram ennå, men å se bilder er helt ok, har ikke så god peiling på sånt. Fornøyd til nå, har hatt den 1 uke. Lenke til kommentar
El-Marty Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei. Kjøpte en Zepto PIII-1000MHz / 30Gb / 256MB Ram 15,1" display i min gamle jobb. Den var det noe galt med, jeg sendte den tilbake pr. buss, og fikk den tilbake neste kveld. (60mil tur/retur) I perfekt stand. God service. Det eneste som jeg har plages litt med er tasturmatta, den ligger litt rart, er liksom litt for stor, så det blir noen milllimeters glipe under tastaturet på midten. Ellers er det en skikkelig bra maskin, kjemperask, tynn, (litt tung). Drev endel med bilder på den, og den behandler uten problemer store og tunge bilder meget raskt. 16mb skjermkortminne. God maskin. Savner IR-porten av og til. Servicen er fantastisk, hatten av for det;-)) mvh, Martin Lenke til kommentar
@Shagrath Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg kjøpte Zepto Znote3001. Med 1Ghz Celeron, 20 GB HD, 256 RAM. Nettverkskort, modem og lyd er jo intergrert. Er utrolig fornøyd! Alt fungerer i skjønnestye orden! Kjører nå Win XP Pro og den er raskere og mer stabil enn min stasjonære pc! Om du har noen flere spørsmål, kan du kontakte meg pr. mail! ([email protected]) eller ta en telefon til Zepto, jeg skal love deg at du blir POSITIVT overrasket!!! Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hvordan var det med touchpad'en? Hørte at den ikke var så veldig bra. Lenke til kommentar
Felipe Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 touchpaden funger fint hos min zepto note 3001 modell. Bare litt uvant da, men det går bra etter en sund da. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jasså så touchpaden din funger fint på din zepto note 3001 modell. Men den er vel litt uvant da, det går vel kasnskje bra etter en sund da? :razz: [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-03-19 09:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå