Gjest Guest_bob_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som har prøvd? Er akkurat kommet ut av et forhold og føler meg *litt* desperat for øyeblikket. Er disse sidene verdt å betale for? Eller er det slik at det er 3245363566534 mannfolk og 2 gamle alenemødre på dem bare? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 bare søk på google etter gratis nettsteder Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De er verdt å gå for hvis man veit hva man leter etter, og tør å ta sjangsen på å lete etter det. Har selv en søster som fant sin nåværende ektemann på match.com Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Alle koster penger og alle suger ræv. Du vil få bekreftet at kvinner er primadonnaer som sitter på sin pidestall og venter på den perfekte skal komme og hente dem. Sjekking på nett tydeligjør til det ekstreme de biologiske forskjeller mellom menn og kvinner. Så lenge du er klar over dette ogikke tar noe av det som skjer der inne personlig så er det greit nok. Fin tidtrøyte mens en venter på at fot nummer to også skal havne i grava. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Min mor har funnet sin nye ektemann på match.com og jeg har fått en liten lillebror pga det. Funka for dem iallefall brutal_mann: noen er vel bare heldige og finner hverandre på slike måter også (internett) Endret 11. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slike sider funker for noen, men ikke alle. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Slike sider funker for noen, men ikke alle. kjenner noen som har blivit lenge medlem på match.com han får bare henvendelser fra scammers -ofte desperate afrikanske jenter som vill treffe noen som kan skicke invitasjon og sponsre flybiljetten,. vær forsiktig Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Alle koster penger og alle suger ræv. Du vil få bekreftet at kvinner er primadonnaer som sitter på sin pidestall og venter på den perfekte skal komme og hente dem. Sjekking på nett tydeligjør til det ekstreme de biologiske forskjeller mellom menn og kvinner. Så lenge du er klar over dette ogikke tar noe av det som skjer der inne personlig så er det greit nok. Fin tidtrøyte mens en venter på at fot nummer to også skal havne i grava. Nå synes jeg du må gi deg med å spre dine negative og bastante holdninger om kvinner og kvinners meninger i alle mulige tråder. Greit nok at du har et ytterst dårlig forhold til kvinner flest, men du gjør ingen noen tjeneste ved å stadig spre ditt negative syn til alle som spør om tips og råd til sitt eget kjærlighetsliv. Du dreper håpet. Til trådstarter: Når det gjelder datingsider på nett har jeg lang, laaang erfaring. Har vært rundt på alle de der sidene i mange år. Har sikkert hatt profiler på fire-fem sider siden jeg var 18-19, eller noe. For min del har det ikke vært særlig fruktbart, selv om jeg har kommet i kontakt med en del gutter gjennom dem. Det er i det minste langt enklere å komme i kontakt med andre gjennom nettet, enn på byen. For meg, altså, men jeg er avholds og datanerd, da. Det viktigste er vel å være åpen og ærlig, og gi folk en sjans selv om de kanskje ikke virker som perfect match med det første. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det som ofte skjærer seg er overgangen fra internettprat til å møtes i virkeligheten, tror jeg, uten å ha spesiell erfaring. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det som ofte skjærer seg er overgangen fra internettprat til å møtes i virkeligheten, tror jeg, uten å ha spesiell erfaring. Ja, det kan jeg bekrefte. Man bygger kanskje opp urealistiske forventinger, og blir skuffet eller overrasket når man møtes. Noen har også problemer med å holde en samtale gående ansikt til ansikt, eller de har dårlige sosiale egenskaper. Av og til kommer man bare ikke overens heller. Det er mange mulig utfall, og jeg har vel opplevd de fleste :b Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nettsjekking er ikke alltid den beste utveien, men det kan jo testes hvis du føler for det. Det funker ikke for alle, og det finnes mange løgnere og 12-åringer med mye fritid på slike sider. Hvis nettsjekking ikke funker, råder jeg deg til å gå den gode, gamle veien og bare finne deg ei ved hjelp av venner og andre, mer direkte måter. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det som ofte skjærer seg er overgangen fra internettprat til å møtes i virkeligheten, tror jeg, uten å ha spesiell erfaring. Ja, det kan jeg bekrefte. Man bygger kanskje opp urealistiske forventinger, og blir skuffet eller overrasket når man møtes. Noen har også problemer med å holde en samtale gående ansikt til ansikt, eller de har dårlige sosiale egenskaper. Av og til kommer man bare ikke overens heller. Det er mange mulig utfall, og jeg har vel opplevd de fleste :b har en i familien som drev på med nettdating. Hun har bare hatt dårlige erfaringer etter hva jeg har forstått: Gutter som er MYE eldre i virkeligheten enn hva de forteller på nettstedet, gutter som ikke er så snille som de gir uttrykk for og PHOTOSHOP FTW!!! Men så må det også nevnes at jenta selv photoshoppet sine bilder...Hun var betraktelig mye penere på bildene enn i virkeligheten, og da mener jeg ekstrem oppussing. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, det dreier seg tydeligvis kun om fasaden. En skal utøve kritikk overfor mange av profilene på slike sider. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har faktisk ikke opplved at noen har lurt meg rent utseendemessig på sånne sider. Selvsagt legger man ut de bildene av seg selv som man er best fornøyd med, men jeg har ikke (så langt) vært borti noen som har photoshoppet seg selv. Ikke gjør jeg det selv, heller. Det er jo bare teit. Man kan nok bestemme i ganske stor grad selv hva slags respons man vil ha. Legger du ut et skikkelig sleazy og dristig bilde, får du antagelig bare sleazy og klamme svar tilbake. Bildet har mye å si for hva slags mennesker som kontakter deg, men teksten (vil jeg tro) er enda viktigere. Prøv å skriv interessant om deg selv, skriv på din egne særegne måte og skriv ordentlig slik at dem som leser profilen din vil forstå om du bare er der for å fjase, eller om du faktisk er seriøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå