kjermy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Har for en stund siden spurt om et problem jeg hadde med skjermkortet... Var mye galt, og fant ut at det ordnet seg å klokke det ned... Her er tråden btw... Kan det være strøm? Har dette oppsettet her: OS: Microsoft Windows Vista Home Premium ---------------------------------------------------------- Prossessor: Intel Core 2 Duo CPU E6850 3.00GHz ---------------------------------------------------------- Skjermkort: NVIDIA GeForce 9800 GTX ---------------------------------------------------------- Hdd info Model: WDC WD50 00AACS-00ZUB SCSI Disk Drive ---------------------------------------------------------- Hdd info: Model: Generic- Multi-Card USB Device ---------------------------------------------------------- Hdd info: Model: UFD Flash Disk USB Device ---------------------------------------------------------- Hdd Size: 456,76 GB ---------------------------------------------------------- Optical drive: TSSTcorp CDDVDW SH-S202J ATA Device ---------------------------------------------------------- Dette var alt jeg kunne fiske fram... Har også 4 GB RAM Strømforsyninga er Corsair VX550W Power Supply Kort fortalt fra den forrige tråden, for at pcen skal fungere uten masse flekker, røde prikker og slikt over hele skjermen, og bluescreens og frysninger hele tiden, måtte jeg klokke ned skjermkortet... Nå, ser det mest ut som det er skjermkortet som er problemer med, eller er det for lite strøm? Temperatur er nok ikke problemet... Ligger på rundt 50 grader, og 55-60 i spill... Nøyaktig 48 grader nå... Takk for eventuelle svar Endret 10. februar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Timster Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Strømforsyningen din er ypperlig til ditt bruk med mindre den er ødelagt, mend et tror jeg ikke;) Hvordan er temperaturene? Og har det vert slik siden kortet var nytt? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, har ikke vært sånn hele tiden... Tok litt tid før problemene kom. Men har nokså grei temp, rundt 50 grader, og 55-60 i spill... Har hørt at det er veldig bra... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hvordan ville det funket med dette her? Ville jeg fortsatt ha nok strømforsyning, eller ville det ikke funka? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal fortsatt kunne klare et GTX260. Og om det er 55nm-utgaven trekker kortet enda mindre strøm. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Takk for svar, skal se om jeg kan få lånt ei strømforsyning/skjermkort, så jeg kan finne ut hva som er galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå