iRik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Jeg har i noen dager følt ujevn smerte i overarmen. I begynnelsen var det ikke direkte smerte, mer ubehag. Etter hvert som jeg har brukt armen i fysiske aktiviteter, har det utviklet seg til smerte, og svakhet. Jeg klarer såvidt å løfte armen, og da skjelver jeg veldig. Jeg kjenner også en slags dunking i armen. Hvis det spiller noen rolle, så har jeg skrapt meg i den armen på en skitten kniv, og syukket meg på en nål. Jeg er også litt forkjølet. Håper noen kan gi meg svar på hva det kan være! På forhånd takk Lenke til kommentar
Alcoh0l_2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg ville ha sagt at det er fordi du er forkjølet, eller eventuelt har influensa, men ingen på diskusjon.no er kvalifiserte helsepersonell. Hvis smertene ikke går bort når du blir bedre, eller at de blir mer intense den nærmeste framtida, type to - tre dager, burde du oppsøke lege. Endret 10. februar 2009 av Alcoh0l_2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_hei_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Jeg har i noen dager følt ujevn smerte i overarmen. I begynnelsen var det ikke direkte smerte, mer ubehag. Etter hvert som jeg har brukt armen i fysiske aktiviteter, har det utviklet seg til smerte, og svakhet. Jeg klarer såvidt å løfte armen, og da skjelver jeg veldig. Jeg kjenner også en slags dunking i armen. Hvis det spiller noen rolle, så har jeg skrapt meg i den armen på en skitten kniv, og syukket meg på en nål. Jeg er også litt forkjølet. Håper noen kan gi meg svar på hva det kan være! På forhånd takk ok Lenke til kommentar
iRik Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Hei! Jeg har i noen dager følt ujevn smerte i overarmen. I begynnelsen var det ikke direkte smerte, mer ubehag. Etter hvert som jeg har brukt armen i fysiske aktiviteter, har det utviklet seg til smerte, og svakhet. Jeg klarer såvidt å løfte armen, og da skjelver jeg veldig. Jeg kjenner også en slags dunking i armen. Hvis det spiller noen rolle, så har jeg skrapt meg i den armen på en skitten kniv, og syukket meg på en nål. Jeg er også litt forkjølet. Håper noen kan gi meg svar på hva det kan være! På forhånd takk ok Tusen takk for hjelpsomt svar... Alcoh0l_2: Ja, jeg får se om smerten gir seg etter hvert, og viss ikke oppsøker jeg lege Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kommer den smerten av fysisk aktivitet? hadde noe lignende selv, bare mer fokusert i "albue leddet" kom av styrketrening. Veldig vondt,sterk smerte ettter hvert, svak i armen, risting i armen osv. Tok en lang pause, og brukte Orudis smertestillende gele, funka fint etter en uke og to.. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Kommer den smerten av fysisk aktivitet? hadde noe lignende selv, bare mer fokusert i "albue leddet" kom av styrketrening. Veldig vondt,sterk smerte ettter hvert, svak i armen, risting i armen osv. Tok en lang pause, og brukte Orudis smertestillende gele, funka fint etter en uke og to.. Ja, det kommer bare av fysisk aktivitet. Jeg har chillet på sofaen i hele dag, og har ikke merket noe til det. Men det er et problem på treningene siden jeg går på karate og bruker armen mye der. Kanskje jeg skal prøve med noe smertestillende...? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Espen_* Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei. Ikke for å male fanden på veggen, men om du kjenner smerter utover i armen som 'stråler' og blir større ved fysisk aktivitet, prikking i fingrene ved fysisk aktivitet så KAN det være tegn på hjerteinfarkt eller såkalt 'angina' , som skyldes at hjertemuskelen får for lite oksygen. Du trenger ikke ha vondt i brystet, smerten kan godt oppleves å sitte i magen.. . . ville bare si det, er hw-nerd men også helsepersonell. Sådeså. Nerder hjelper hverandre når de kan. God bedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå