stonhans Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Etter personlige erfaringer fra en fortid ikke så altfor fjern, opplevde jeg kjærligeten, etter noen år som singel. Dama er fantastisk, men forholdet endte dessverre veldig brått. Vi er fortsatt veldig gode venner. Personlig føler jeg at den mørke fargen beskriver hvor trist alt kan være etter et brudd, rosene har falmet men at det samtidig er lys i hjertet pga. vennskapet. Og at vi fortsatt er glad i hverandre. Er det noen som har tilbakemeldinger på bildet? Lukkertid: 4 sek Blenderåpning: F/9 Brennvidde: 18 mm ISO: 100 Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 flott bilde. jeg tror det hadde vært stilig med å beholde orginalfargen på rosene (hvis ikke bildet er tatt i svart hvitt då vel og merke) Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 flott bilde. jeg tror det hadde vært stilig med å beholde orginalfargen på rosene (hvis ikke bildet er tatt i svart hvitt då vel og merke) Bildet var egentlig ganske sort/hvitt allerede. De eneste fargene man kunne se var noen svakt mørkegrønne blader. Men takk for at du likte det! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes at sort/hvit gjør seg her. Men jeg kunne tenkt meg at du hadde fått litt mer lys på rosen. Selve komposisjonen er grei nok, spørsmålet er hjertet blir litt vel cheesy Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes at sort/hvit gjør seg her. Men jeg kunne tenkt meg at du hadde fått litt mer lys på rosen. Selve komposisjonen er grei nok, spørsmålet er hjertet blir litt vel cheesy Tom Takk, Tom. hahaha..men hva mener du med cheesy? Jeg skal prøve å redigere rosene litt, gjøre de litt lysere som du sa. Men syns du kanskje jeg burde gjort hjertet mørkere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 hahaha..men hva mener du med cheesy? Jeg skal prøve å redigere rosene litt, gjøre de litt lysere som du sa. Men syns du kanskje jeg burde gjort hjertet mørkere? Slik som du bruker hjertet som symbol her, så virker det litt for overtydlig. Og noen synes slikt er cheesy (som definert i på denne siden). Du kan sikkert dempe hjertet litt samtidig som rosene lettes opp litt. Men det som fort kan skje er at kontrasten blir litt slapp Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå