treningsnarkoman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Som emnetittelen sier; Jeg skal ha en jobb til arbeidsuka på skolen i uke 12. Kunne godt tenkt meg en jobb med tall.. Er litt blank her, så trenger innspill og gjerne erfaringer også! Lenke til kommentar
Alcoh0l_2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Som emnetittelen sier; Jeg skal ha en jobb til arbeidsuka på skolen i uke 12.Kunne godt tenkt meg en jobb med tall.. Er litt blank her, så trenger innspill og gjerne erfaringer også! I arbeidsuka driver man med butikk - arbeid o.l., altså fysisk arbeid. Frakte ting osv. Man kan ikke forvente å få stillingen som sjefsøkonom for Barnevernet. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Skjønner Litt driti ut men.. Men tar fortsatt imot forslag! Men tenkte å kanskje vere med en da, som kunne veilede meg litt om jobben.. Endret 10. februar 2009 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Uten å vite din alder? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 15 imårra! Lenke til kommentar
Alcoh0l_2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tja... Du kan vel prøve å få tak i en jobb via skolen din? Eller eventuelt bare søke vilt rundt i avisene og finne en eller annen bedrift du kan komme i kontakt med? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Prøv å finne deg en jobb innnenfor noe du vil bli "når du blir stor" . Siden bedrifter ikke betaler lønn til elevene under arbeidsuken kan man finne ganske mange interresante jobber . Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Som hva da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hva er det du intresserer deg for? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 I arbeidsuka driver man med butikk - arbeid o.l., altså fysisk arbeid. Frakte ting osv.Man kan ikke forvente å få stillingen som sjefsøkonom for Barnevernet. Det er det de fleste jobber med ja, siden de har dårlig fantasi. Det er mye interessant man kan drive med (eller iallfall være med og se hvordan det er) om man er litt frampå og tenker utradisjonelt. Tenk hvor mye "kulere" i forhold til en butikkjobb det ville være å f.eks. ha arbeidsuka i Forsvaret eller hos Brannvesenet, eller kanskje få være med en journalist rundt. Disse jobbene er selvsagt ikke alltid så spennende som de kan høres ut som, men å stable varer på Kiwi er helt sikkert ikke spennende. Lenke til kommentar
Frejust Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Når jeg skulle ha arbeis uke så var jeg veldig interisert i radiostyrte biler, gikk bare til butikken der jeg kjøpte utstyr og spurte om å få jobbe der i arbeidsuka, jeg hadde det veldig bra den uken og angret ikke, lurt å finne noe du liker. kjedelig å jobbe i vanlige butiiker som har ting du ikke intereserer deg for. Bare gå til forskjellige firmaer du kunne deg tenke deg og jobbe for, og spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå