marama Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 trenger ny bærbar.. må ha hdmi, helts bluray må være Acer eller HP. maks 8000,- brukes til litt av hvert er det noen som skiller seg ut i dagens marked? Lenke til kommentar
marama Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 bra tilbud, men kun bestilling via mailen... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Må være Acer eller HP" - eller MSI... eller Asus... eller? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Eller denne? selv om det ikke er acer / hp så har andre produsenter god kvalitet. Acer har forøvrig overopphetingsproblemer på de nyere modellene, dømt ut ifra hva jeg har lest på reviews. Lenke til kommentar
marama Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 "Må være Acer eller HP" - eller MSI... eller Asus... eller? Acer eller HP dermed basta liker best designet på de denne du linket til har jeg sett på/vurdert ett par dager..liker designet veldig gått+ bra specs. ville bare se om det kom fram noen andre tips før jeg bestemmer meg.. hadde en 6920 med andre specs for ca en mnd siden, måtte returnere den pga feil på produktet. Eller denne? selv om det ikke er acer / hp så har andre produsenter god kvalitet. Acer har forøvrig overopphetingsproblemer på de nyere modellene, dømt ut ifra hva jeg har lest på reviews. har sett litt på denne også, men liker ikke designet på den.. sitter i dag med en fujitsu simens, vil prøve no nytt. men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå