breisladd Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Før Musicmatch ble kjøpt opp av Yahoo var det et genialt program jeg brukte hele tiden. Men nå går det i Windows Media Player, den er jeg litt lei av. Så jeg prøvde Mediamonkey . Den fryser fra øyeblikket jeg starter det opp.. Så da er det programmet uaktuelt. Har ikke lyst til å kjøre Winamp. Har lyst på et program som er ganske likt Musicmatch. Finnes det noen gode alternativ for meg, eller er jeg stuck med F**** Mediaplayer? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 iTunes. Eller hva med spotify? Spotify er genialt, bortsett fra det bruker mye av internett kapasiteten. Eller bruker jeg iTunes, har iPod og har ikke orket å innstalere Windows Media Player. Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 iTunes. Eller hva med spotify? Spotify er genialt, bortsett fra det bruker mye av internett kapasiteten. Eller bruker jeg iTunes, har iPod og har ikke orket å innstalere Windows Media Player. Okay, vet du hvorfor det bruker mye av internett kapasiteten? Er ikke så veldig sugen på itunes egentlig.. Takker for svar. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spotify streamer all musikken, du hører ikke på din egen musikk med andre ord. Hadde vært greit om du kunne utdype problemene dine med MediaMonkey så kanskje vi kan få fikset det. MM er et genialt program når det kommer til musikkorganisering. Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Spotify streamer all musikken, du hører ikke på din egen musikk med andre ord. Hadde vært greit om du kunne utdype problemene dine med MediaMonkey så kanskje vi kan få fikset det. MM er et genialt program når det kommer til musikkorganisering. Problemet med MediaMonkey er at med en gang jeg starter det opp og skal bruke programmet, så kommer bildet av programmet opp. Men det er ingen respons i det i det hele tatt. Prøver å klikke "play" etc, men ingenting skjer. Må avslutte det fra oppgavebehandling. Prøvd å reinstallere. Og å kjøre det fra kompabilitetsmodus til XP. Så er nok en eller anne bug med det programmet. Kanskje det ikke fønker med 64-bit vista eller no.. Vetta fuglan jeg. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du kan jo prøve foobar2000. Dette er en veldig enkel mediespiller som kan utvides med utrolig mye funksjonalitet, du bestemmer! Den spiller forøvrig alt du hiver på den av lydformater, hvis den ikke gjør det, ligger støtten kun en extension unna. Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå