Gå til innhold

Hva spiser du eller stapper i deg naar du ser film ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får å være litt festbrems så er det testet at du spiser MYE mer når du ser på tv og spiser på en gang pga du glemmer at du er mett ellerno. så bør ikke spise forran tv/prosjektor eller hva det nå er dere ser på.

Jeg veier 75kg, og er på mitt andre år i forsvaret. Takk for advarselen, men jeg har ikke merket noe nei-vekt til tross for å spise flere kilo godteri hver uke. :wee:

Forøvrig spiser jeg det meste som er lett tilgjengelig og samtidig smaker godt når jeg ser på film. Det vil si alt av godteri (and I do mean EVERYTHING), popcorn (helst Maarud med smør), stort sett hva som helst av potetgull (gjerne med dip), masse kald brus (sukkerfri - for det er sunt :roll: ), eller noen øl (men ikke så ofte, jeg blir bare så fordømt trøtt).

Jeg kan også spise mat når jeg ser film. COOP's Müsli-kornblanding med bær (SATAN den er god!), kyllinglår (kjapt varmet i micro'en), frossen/fersk pizza, improvisert toast (det er utrolig hva man kan putte mellom to brødskiver!), eller en stor rett med stekt egg/bacon/karbiser/kjøttpølser med ishavsalat/tomat/ost/stekt-løk/masse-dressing-og-ketchup, etc.

Kort og godt ***MÅ*** jeg spise noe når jeg ser film. Jeg spiser MYE når jeg ser film.... Og jeg ser ofte film. I går så jeg to filmer og tre episoder av X-Files.

De minst stemningsfulle filmene jeg ser er de hvor jeg ikke har noe å spise - eller i det minste drikke - på. Godt mulig det er tilfeldig.

De mest stemningsfulle filmene er uansett de hvor jeg har alt mulig snacks rundt meg, men ikke spiser noe av det, da jeg er så oppslukt i filmen.

... Når jeg blir 40 kommer jeg til å veie 500kg. :lol:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...