Elmek38 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For min del går det i cola forlagt i frysen og french fries. Gjerne og stratos. Men eg må ikkje nødvendigvis ha noe. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Drikker cola og snuser når jeg ser på film. Det er chill Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 MÅ HA Cola/Rød MER Naturchips med Havsalt Pops Porøs Melkesjokolade Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 får å være litt festbrems så er det testet at du spiser MYE mer når du ser på tv og spiser på en gang pga du glemmer at du er mett ellerno. så bør ikke spise forran tv/prosjektor eller hva det nå er dere ser på. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg spiser i alle fall ikke mer når jeg ser på TV. Trenger samme mengden mat hver gang jeg spiser, bortsett fra til middag, da putter jeg i meg litt ekstra. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg spiser ikke mer når jeg ser på film. Men det er fordi jeg alltid lager mat selv, og en pizza er like stor hver gang. Endret 14. februar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Litt omvendt hos meg. Får lyst til å se på TV når jeg spiser noe. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg ser ikke på det som negativt å spise mye. Mat er godt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har ikke noe stort behov for å knaske i meg noe når jeg ser på film, jeg pleier som regel å spise før jeg ser på film. Under filmen så går det som regel i Farris og snus, i og med at jeg ikke spiser noe slags form for godteri eller drikker brus. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg ser så ofte film, at hvis jeg skulle spist noe hver gang blir det fort noen kilo til poå kroppen. Men hvis jeg skal kose meg en lørdags kveld med film, blir det vel noe cola og chillinøtter. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Popcorn og brus i helgene, ellers ingenting. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sprømix salt->Melkesjokolade->Cola og snus. Dette er bare i helgene Planlegger aldri hva jeg skal spise når jeg ser film, noen ganger er det ingenting. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Cola Zero og Sørlandschips m. spansk paprika eller en Grandis. Må ikke alltid ha noe, men blir som regel småsulten av å sitte å se på film Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har blitt hekta på de nye KiMs DIGG Tortilla Chips med Paprika og chilli, dem som er i den svarte og røde posen. Herregud så gode de er! Så pleier jeg å ha Ice Tea Lemon med det. Mmmmm (løper ut til butikken) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 DIGG smakte bare høgg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Popcorn som regel, men hender jeg har smågodt også ( da er heksehyl, pez og salte hodeskaller en selvfølge.) ^^, Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) får å være litt festbrems så er det testet at du spiser MYE mer når du ser på tv og spiser på en gang pga du glemmer at du er mett ellerno. så bør ikke spise forran tv/prosjektor eller hva det nå er dere ser på. Jeg veier 75kg, og er på mitt andre år i forsvaret. Takk for advarselen, men jeg har ikke merket noe nei-vekt til tross for å spise flere kilo godteri hver uke. Forøvrig spiser jeg det meste som er lett tilgjengelig og samtidig smaker godt når jeg ser på film. Det vil si alt av godteri (and I do mean EVERYTHING), popcorn (helst Maarud med smør), stort sett hva som helst av potetgull (gjerne med dip), masse kald brus (sukkerfri - for det er sunt ), eller noen øl (men ikke så ofte, jeg blir bare så fordømt trøtt). Jeg kan også spise mat når jeg ser film. COOP's Müsli-kornblanding med bær (SATAN den er god!), kyllinglår (kjapt varmet i micro'en), frossen/fersk pizza, improvisert toast (det er utrolig hva man kan putte mellom to brødskiver!), eller en stor rett med stekt egg/bacon/karbiser/kjøttpølser med ishavsalat/tomat/ost/stekt-løk/masse-dressing-og-ketchup, etc. Kort og godt ***MÅ*** jeg spise noe når jeg ser film. Jeg spiser MYE når jeg ser film.... Og jeg ser ofte film. I går så jeg to filmer og tre episoder av X-Files. De minst stemningsfulle filmene jeg ser er de hvor jeg ikke har noe å spise - eller i det minste drikke - på. Godt mulig det er tilfeldig. De mest stemningsfulle filmene er uansett de hvor jeg har alt mulig snacks rundt meg, men ikke spiser noe av det, da jeg er så oppslukt i filmen. ... Når jeg blir 40 kommer jeg til å veie 500kg. Endret 15. februar 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Popcorn, Tortilla chips med dip og forskjellige typer potegull er vel det det går i hvis jeg spiser godteri mens jeg ser på film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dadler og en kopp grønn te etterfulgt av en god snadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå