spetwols Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. Naar jeg ser film. Saa maa jeg ha ett eller anna og eta paa ! Vist jeg ser film uten noe og spise eller drikke saa klarer jeg ikke konsentrere meg nesten. Paa fredag spiser jeg pizza og drikker cola ! Og paa lQrdag er det pottgull. Favorittene er da skruer,salt og pepper eller den oniun eller hva den heter. Eller idagene lager jeg meg rett i koppen eller toast eller noe. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har litt den samme følelsen selv, men det varierer dog veldig fra gang til gang. Jeg tar stort sett det som finnes i skapet eller kjøleskapet. Kan være alt fra en mandarin til sjokolade eller potetgull. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Omtrent det samme som som Movieheart. Jeg tar det som finnes i huset, planlegger aldri å kjøpe inn noe spesielt til når jeg skal se film. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det kan variere, men her er det jeg pleier å ha oftest: Drikke: Coca Cola eller First Price Cola Snacks: Maarud Micropopcorn eller First Price Cheese Tortilla (masse chips til en billig penge) Godteri: Freia melkesjokolade eller Fox-karameller Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Når jeg ser film spiser jeg sjelden ting. Men når jeg ser tv-serier, da har jeg utviket en uvane da jeg små spise noe. Er som regel brødskiver det går i da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) jeg har_alltid_et eller annet liggende til filmkveld. Jeg har i flere år aldri gått tom for brus f.eks (Cola og Urge), og bare det er ikke så værst. Jeg har sånn nogenlunde alltid sjokolade på lager (Freia Melkesjokolade, med eller uten nonstop). Jeg har nå også fått popcorn-maskin, og den brukes hyppig. Relativt sunt, faktisk, og ikke minst utrolig digg. Av potetgull er Maarud salt og pepper med holiday en klar favoritt, bak kommer First Price Torilla Cheese med Salsadip. Jeg spiser også Cheese & Onion og Sour Cream and Onion fra Maarud. Om jeg vil ha tynne flak kjøper jeg DeLivio salt og pepper fra KiMs =) Temmelig sær som dere skjønner. Og så vil jeg opplyse om at jeg alltid fryser brusen min 40-60minutter før filmvisning (avhenger av sesong - hvor kaldt det er i kjeller), og den drikkes da selvsagt alltid av originale Coca Cola-glass PS: jeg er ikke feit =] Om damer er på besøk hender det de tar med druer, som også er ganske godt. EDIT: leif Endret 10. februar 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Under ukedager pizza i helgene biff Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Pleier som regel ikke å spise noe særlig, blir så fort litt uoppmerksom da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Frysing av brus er en klassiker ja. Brusen blir evig mye bedre. Må begynne å gjøre det oftere... Lenke til kommentar
Tjetta Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg roter i skapet og tar det jeg finner! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 http://corcholat.com/!UeO Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Glemte å nevne at jeg også fryser sjokolade, litt synd igrunn, da den blir spist opp dobbelt så fort :\ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tja, varierer. Under forskjellige maraton eller filmer jeg vet er bra så knekker jeg til med Cola/Urge, en god kald øl, pizza og Elias-chips. "Spontan-visninger" så går jeg for det som ligger i huset. Er nesten avhengig av å kunne knaske på noe under en film. Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har gått mye i gulrøtter og cola light i det siste Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 TE! Ingenting som slår en varm kopp te når en skal se film. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Må altid ha noe og spise her og blir liksom ikkje film uten. Tar det eg finner i skapene her hjemme. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Spiser ingenting spesielt når jeg ser film, men prøver som regel å se en film til kveldsmaten min vist jeg har planlagt å se en film. Er det filmkveld sammens med venner, så går det i øl/brus og noe salt snacks. De eneste gangene jeg planlegger å spise noe når jeg skal se film( ) er vist det er en film jeg har ventet skikkelig lenge på! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 TE! Ingenting som slår en varm kopp te når en skal se film. Ingenting så gjør seg bedre enn en varm kopp te, nei. Er vel te, micropopcorn og en halvliter iskald Farris det går i her. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kaffe, øl eller rødvin i de tilfellene jeg inntar noe under filmseanser. Det hender jeg tar en sjokolade til kaffen eller peanøtter eller potetgull til ølen, men det er heller sjeldent. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Om damer er på besøk hender det de tar med druer, som også er ganske godt. Den der måtte jeg le litt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå