Gå til innhold

Hva spiser du eller stapper i deg naar du ser film ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei. Naar jeg ser film. Saa maa jeg ha ett eller anna og eta paa ! Vist jeg ser film uten noe og spise eller drikke saa klarer jeg ikke konsentrere meg nesten.

Paa fredag spiser jeg pizza og drikker cola !

Og paa lQrdag er det pottgull. Favorittene er da skruer,salt og pepper eller den oniun eller hva den heter.

Eller idagene lager jeg meg rett i koppen eller toast eller noe. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har_alltid_et eller annet liggende til filmkveld.

Jeg har i flere år aldri gått tom for brus f.eks (Cola og Urge), og bare det er ikke så værst.

Jeg har sånn nogenlunde alltid sjokolade på lager (Freia Melkesjokolade, med eller uten nonstop). Jeg har nå også fått popcorn-maskin, og den brukes hyppig. Relativt sunt, faktisk, og ikke minst utrolig digg.

Av potetgull er Maarud salt og pepper med holiday en klar favoritt, bak kommer First Price Torilla Cheese med Salsadip. Jeg spiser også Cheese & Onion og Sour Cream and Onion fra Maarud. Om jeg vil ha tynne flak kjøper jeg DeLivio salt og pepper fra KiMs =)

Temmelig sær som dere skjønner.

Og så vil jeg opplyse om at jeg alltid fryser brusen min 40-60minutter før filmvisning (avhenger av sesong - hvor kaldt det er i kjeller), og den drikkes da selvsagt alltid av originale Coca Cola-glass

PS: jeg er ikke feit =]

Om damer er på besøk hender det de tar med druer, som også er ganske godt.

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Spiser ingenting spesielt når jeg ser film, men prøver som regel å se en film til kveldsmaten min vist jeg har planlagt å se en film. Er det filmkveld sammens med venner, så går det i øl/brus og noe salt snacks.

De eneste gangene jeg planlegger å spise noe når jeg skal se film( :p ) er vist det er en film jeg har ventet skikkelig lenge på! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...