nubee Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg sitter med en laptop som hadde installert Vista. Skal ha XP på den. Har formatert disken flere ganger, men får blåskjerm hver gang i det jeg kommer til det punktet for å trykke "F8 - I agree". Skjerm det samme når jeg forsøker å installere win2000. Noen tips? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du må gjøre klar disken til IDE(tror jeg det het). Det finner du i BIOS'en. Så må du enable eller disable den. Det spørs hva den står på. Husker ikke. Endret 10. februar 2009 av Durochris Lenke til kommentar
nubee Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ingen mulighet til å endre. Får bare opp Fixed HDD. Når jeg går inn der, står det bare info. Men det står også: "All items on this menu cannot be modified in user mode. If any items require changes, please contact your system supervisor". Vil system supervisor være Dell i dette tilfellet? Det er en Dell Studio 1537 om det sier noe. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Legg inn arci driveren inn på XP cden med Nlite om du ikke kan gjøre noe i BIOS. Lenke til kommentar
nubee Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Legg inn arci driveren inn på XP cden med Nlite om du ikke kan gjøre noe i BIOS. Takk, det løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå