Gå til innhold

Bytte operatør og beholde samme nummer, men annen eier?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har nå NetCom SuperTalk med utløpt 12 måneders bindingstid.

Og ser jeg sparer endel penger ved å bytte til ChessPremium nå siden bindingstiden er utgått ;)

Men, NetCom abonementet står i min mors navn siden jeg ikke var 18 når jeg fikk det, hvordan bytter jeg slik at jeg får samme nummer i mitt navn?

Endret av Einar'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Har nå NetCom SuperTalk med utløpt 12 måneders bindingstid.

Og ser jeg sparer endel penger ved å bytte til ChessPremium nå siden bindingstiden er utgått ;)

Men, NetCom abonementet står i min mors navn siden jeg ikke var 18 når jeg fikk det, hvordan bytter jeg slik at jeg får samme nummer i mitt navn?

Du kan enten ringe eller stikke innom en telenor forhandler...

Det du sier er at du skal være eier og bruker på abb. Da må du og din mor skrive under på den nye kontrakten (ny eier).

Lenke til kommentar

Man må vel være 18 for å stå som eier av et abonnement? Men det er fullt mulig og skifte bruker til deg og dermed så står det også på ditt navn når folk søker etter det o.l

Tror foresten at du kan gjøre det å nettsiden, jeg kan ihvertfall det med telenor.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager blander TO av dere inn Telenorforhandlere når en Netcom-kunde skal over til Chess? Det er mulig Telenor kan gjøre det sånn (Det kan alle andre også, det er bare spørsmål om ork og rutiner), men det er FULLSTENDIG irrelevant for problemstillingen som blir presentert.

Trådstarter: Jeg vil nok også anbefale deg at du får overført nummeret i ditt navn først. Alternativt kan dere bestille dette i din mors navn og deretter overføre det til deg så snart du har blitt kunde hos Chess.

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager blander TO av dere inn Telenorforhandlere når en Netcom-kunde skal over til Chess? Det er mulig Telenor kan gjøre det sånn (Det kan alle andre også, det er bare spørsmål om ork og rutiner), men det er FULLSTENDIG irrelevant for problemstillingen som blir presentert.

Trådstarter: Jeg vil nok også anbefale deg at du får overført nummeret i ditt navn først. Alternativt kan dere bestille dette i din mors navn og deretter overføre det til deg så snart du har blitt kunde hos Chess.

Ja, sendte inn slik eierskifte-skjema i dag til NetCom så venter jeg til det er gjort, så bytter jeg tl Chess etterpå :yes:

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...