HBringe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Oppgavelinjen er forsvunnet helt. Alle innstillinger er som de skal, jeg klarer å få fem oppgavebehandling ved å trykke ctrl-alt-del, men linjen er og blir borte. Noen tips til hvordan få den frem igjen? Jeg har lest noe om å kjøre script, uten at jeg vet hva det innebærer. Mvh. Heine Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Prøvd å åpne oppgavebehandling, velge fil og ny oppgave. Skriv explorer og trykk ok. Lenke til kommentar
HBringe Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar. Ja, jeg har forsøkt, ingenting skjer. Det rare er at når jeg logger på min samboer sin brukerkonto er alt i orden. Jeg har sammenlignet alle innstillingene, de er helt lik, men fortsatt er linjen borte. Mvh. Heine Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det løser ikke selve problemet, men har du prøvd å opprette en ny brukerkonto. Lenke til kommentar
HBringe Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, min samboers konto jeg har opprettet etter problemene begynte. Jeg kan selvsagt bare bruke den, men jeg får ikke bla. overført itunes biblioteket som ligger på min konto over til hennes. Kan jeg opprette en ny konto med de samme filer, mapper etc. jeg har liggende på den kontoen som ikke fungerer som den skal? Mvh. Heine Lenke til kommentar
HBringe Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Merkelig, har vært borte noen timer og når jeg kommer tilbake nå ser jeg at oppgavelinjen plutselig er dukket opp igjen etter å ha vært fraværende i hele dag. Men problemet er ikke løst, ingen programmer vil feste seg til den. Når jeg trykker på streken oppe til høyre forsvinner programmene ned, men blir borte og må åpnes fra oppgavebehandling. Jeg har samkjørt med den andre kontoen og innstillingene er lik. Noen anelse hva dette kan skyldes? Mvh. Heine Endret 10. februar 2009 av HBringe Lenke til kommentar
KS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den er der helt sikkert. Gå til Start --> Settings --> Taskbar and Start Menu og kontroller innstillingene dine først. F.eks vil autohide the taskbar" skjule oppgavelinjen. Kan du se en tynn blå strek langs en av kanten på skjermen? ta tak i den og dra frem oppgavelinjen. Jeg skjønner ikke hva du mener. Et bilde sier mer enn 1000 ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå