RandiA Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 BK: Fotografen ved Voll gård. Stod egentlig og fotograferte litt utsikten fra Voll gård, (se første bilde lagt inn i dag), da jeg oppdaget skyggen av ”fotografen” på veggen, så knipset jeg like godt 90 grader mot høyre også. Andre muligheter med slike effekter? Exif: 1/800 f/7.1 - ISO 200 Focal Length: 34.0mm Tamron SP AF 17-50MM F/2.8 RandiA Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Sikkert en morsom effekt om du bruker den riktig. Men her virker det tilfeldig og ser ut som et "uhell" Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 morsomt bilde, men kanskje stramma inn utsnittet ved å beskjære litt på høyresiden? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Tenkte på litt beskjæring på høyre side, men mente kanskje det ble litt mer uryddig uten den snø-skråningen oppe til høyre... RandiA Lenke til kommentar
Glugglight Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det jeg tenkte da jeg så bildet var at du hadde vært litt uheldig og fått med din egen skygge på bildet da du egentlig hadde tenkt å ta bilde av hestene. Hestene (som jeg trodde var hovedmotivet) sto også ute av sollyset, noe som er uheldig. Heletlig er bildet også ganske rotete og jeg har problemer med å finne en plass jeg kan "hvile" blikket. Om jeg skulle brukt "skyggeeffekten" på veggen ville jeg helle bare tatt med selve veggen. Veggen får en veldig fin rødfarge i sollyset og man skjønner med en gang at det faktisk er meningen at skyggen skal være der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jada, rotete...men syntes det var litt "barnslig" morsomt jeg... RandiA Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jada, rotete...men syntes det var litt "barnslig" morsomt jeg...RandiA Utrolig synd at ikke solen sto litt lavere slik at fotografen sin skygge havnet slik at den "sto" på takrennen og falt fint over det hvite taket. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jada, rotete...men syntes det var litt "barnslig" morsomt jeg...RandiA Utrolig synd at ikke solen sto litt lavere slik at fotografen sin skygge havnet slik at den "sto" på takrennen og falt fint over det hvite taket. Kan ikke la leken gå FOR langt heller...og det ville bli temmelig kaldt å stå og vente på lavere sol RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå