RandiA Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 BK: Utsikt fra Voll gård Det blir mange vinterlandskap i disse dager, ser det som en øving i landskapsbilder, fint med litt tips...synes himmelen ble ganske bra... Exif: 1/250– f/8.0 - ISO 200 Focal Length: 50mm Tamron SP AF 17-50MM F/2.8 RandiA Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Fine linjer som leder oss inn i bildet, men jeg føler at det mangler "bunn" / forgrunn for å liksom få et helhetlig bilde. Det blir på en måte en mellomting mellom forskjellige stemninger i bildet by/natur, og det er jo litt spennende, men personlig er jeg ikke overvettes begeistret over det. Mye klaging her, men det er ikke vondt ment! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Fine linjer som leder oss inn i bildet, men jeg føler at det mangler "bunn" / forgrunn for å liksom få et helhetlig bilde. Det blir på en måte en mellomting mellom forskjellige stemninger i bildet by/natur, og det er jo litt spennende, men personlig er jeg ikke overvettes begeistret over det. Mye klaging her, men det er ikke vondt ment! Neida, det er helt greit...forstår hva du mener..."bunnen" her blir jo liksom fotografens ståsted... :!: RandiA Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Bilder er forholdsvis uinteressant for meg. Foruten de to tårnene i bildet som har en morsom kontrast mellom seg. Men det virker ikke som at det er spilt på dette, spesielt ikke når du sier at du "synes himmelen er fin". Da gir det meg et inntrykk av at det ikke er spesielt gjennomtenkt. Forresten synes ikke himmelen var noe spesielt interessant heller. Forøvrig mangler bildet forgrunn, som blir nemt. Over 50% av bildet er himmel, en uinteressant himmel som sådan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå