kvernga86 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Prøver å få tak i et ekstra 6-cellers batteri til min Packard Bell Dot. Har lett masse på nett men finner ingenting. Noen som vet om sted, når/om det kommer osv? Takk på forhånd Lenke til kommentar
belenix Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er vel samme batteriet som til Acer Aspire One. Det finner du hos Komplett, MPX og Netshop. Lavest pris har vel Netshop. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107456 Lenke til kommentar
kvernga86 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for svar Vet noen andre om dette stemmer? Jeg har spurt rundt på nettbutikker og alle sier det samme, at de ikke har hørt noe om at dette går. På øyemål ser batteriene identiske ut. Noen som vet når jeg kan forvente at ekstrabatteri til Packard Bell Dot kommer? PÅ forhånd takk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ingenting på ebay eller? Lenke til kommentar
kvernga86 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ingenting på ebay eller? Ingenting på ebay! Ikke engang PCen var på ebay. Heller ikke noe hjelp ved mye googling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå