tomsi42 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ettersom jeg har nok vinterbilder i utfordringstråden min foreløpig, så legger jeg heller dette bildet ut på BK. 1/500s, f/2.8, 85mm, ISO 125 EOS 30D + EF 85mm f/1.8 Tom Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ikke så veldig spennende men behøver ikke å være det. Gir fin følelse av stemningen og kulda. Liker fokus. Utsnittet er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg ser disse greinene i forgrunnen som det som skaper en fin effekt...uten disse hadde ikke bildet gitt så mye mening...nå leder de inn i et typisk vinterlandskap.. RandiA Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Likte denne vinterstemningen jeg.. Ble sånn fin dybde pga fokuset og det fungerer fint, syns jeg! Har ikke så mye å si om det i negativ retning Lenke til kommentar
boos Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Dette blir for meg bare et billig snapshot. boos Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Fin vinterstemning. Ikke enig i at det ser ut som et billig snapshot, da hadde nok fokus ligget et annet sted...... Valg av fokus og DOF gjør bildet, man kanskje alle greinene kunne ha vært litt ute av fokus? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Anderledes fokus, jeg liker det. De greinene som stikker opp av snøen i bildet ødelegger litt synes jeg, men ellers greit. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg likte idéen, men bildet ble litt rotete. -Dog ikke med tanke på motivet, men bakgrunnen. Hadde vært fint hvis det kun var himmel der bak. Men utenom den kritikken syns jeg stemningen var fin. Fikk litt følelsen av at greinene griper etter noe/noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå