fototim Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Saka Akam-brukeres bilder misbrukt har fått meg til å tenke. Kanskje Akam også burde ta lærdom av dette? Det kan hende at denne situasjonen ikke hadde oppstått om BK tråder hadde en header som gjorde eksplisitt oppmerksom på at bildene ikke er fritt vilt. For ordens skyld: Jeg mener overhodet ikke at manglende opplysninger er en gyldig unnskyldning for misbruket. Det er grunnen til at jeg skiller dette ut som en egen tråd, for ikke å gi vann på mølla til dem som syns at misbruket er greit. Og så med det samme vi er ikke på BK: Hva skjer i forhold til "nye BK"? For en tid tilbake ble vi fortalt at BK skulle få et eget system, men jeg har ikke regisrert at det har skjedd noe. Er dette glemt, eller jobbes det med saka i kulissene? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det kan hende at denne situasjonen ikke hadde oppstått om BK tråder hadde en header som gjorde eksplisitt oppmerksom på at bildene ikke er fritt vilt. Jeg er i mot det. Vi bare undergraver opphavsrettens krav til aktsomhet hvis vi er med på å bygge opp en forventing om at "alt er lov hvis ikke det er utrykkelig forbudt". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og så med det samme vi er ikke på BK: Hva skjer i forhold til "nye BK"? For en tid tilbake ble vi fortalt at BK skulle få et eget system, men jeg har ikke regisrert at det har skjedd noe. Er dette glemt, eller jobbes det med saka i kulissene? Eg kan aldri tenkje meg at det er gløymd. Ting tek tid, ganske enkelt; trur drift har mykje å gjere på. Are lova heller aldri noko med tanke på når den skal kome, berre at den vil kome. Den som venter på noko godt, ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og så med det samme vi er ikke på BK: Hva skjer i forhold til "nye BK"? For en tid tilbake ble vi fortalt at BK skulle få et eget system, men jeg har ikke regisrert at det har skjedd noe. Er dette glemt, eller jobbes det med saka i kulissene? Det er ikke glemt, men på grunn av en del ting som har dukket opp underveis og som må prioriteres, har vi ikke fått de utviklingsslottene hos drift som vi hadde håp om. Prosessen er imidlertid i gang, og jeg har fått go-ahead fra ledelsen til min tanke om å holde leserne løpende orientert så snart vi har noe å vise frem, dvs dummies, screendumps, planer, etc. Det går med andre ord fremover, til tross for serverbytter og finanskrise, men det går av mye de samme grunnene ikke på langt nær så fort som vi ønsker. But we'll get there in the end. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takker. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå