krimol Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Har fått tilbud om Tohsiba 42XV550P + HDMI + Veggmonteringssett + Galvanisk skille for 5999,- er dette et bra tildbud? noe som vet noe om skjermen utenom det som står på lydogbilde.no ? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Har fått tilbud om Tohsiba 42XV550P + HDMI + Veggmonteringssett + Galvanisk skille for 5999,- er dette et bra tildbud? noe som vet noe om skjermen utenom det som står på lydogbilde.no ? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Høres ut som et veldig godt tilbud, hvor fant du det? Er det den butikken som ligger på Grønland eller? Har du link? En ting jeg lurer på ang denne tv'en er hvordan den takler raske bevegelser som spesielt fotballsendinger. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er verdt å bruke 3.000,- ekstra for 100Hz skjermen Sony 40"W4500... Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er verd 3000 kroner å skaffe seg en tv med 100hz. Interpolering er ikke noe man trenger å ha på hele tiden, men lcd skjermer sliter med responstiden og særlig på sportssendinger så bør man ha noe som kompenserer for dette. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Høres ut som et veldig godt tilbud, hvor fant du det? Er det den butikken som ligger på Grønland eller? Har du link? En ting jeg lurer på ang denne tv'en er hvordan den takler raske bevegelser som spesielt fotballsendinger. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er verdt å bruke 3.000,- ekstra for 100Hz skjermen Sony 40"W4500... Tilbudet er fra Amention.no, men finner ikke det på hjemmesiden deres. var noe fatter fikk på jobben;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå