WarpX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har nettopp kjøpt en WD Passport på 500 gig, men WD Sync som fulgte med var jo bare tragisk. - Klarte ikke å vise bookmarks fra Firefox - Piper i pc speaker hver gang jeg trykker på en fil! - Om man lukker programmet uten å skrive inn passord, så nekter det å starte opp igjen etterpå. - Man må virkelig sikte for å dra i hjørnene, og man kan ikke utvide til sidene. Så finnes det noe bedre der ute? Helst freeware. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bruker programmet Treecomp for å synke mine filer. Fungerer fint hvis du vil ha detalj-oversikt over hvilke filer som overskrives/tas sikkerhetskopi av. Men på den annen side - er du ute etter et automagisk program som "one button click make everything backed up" så må nok noen andre finne et annet program for jobben. Hva med windows sin egen backup-funksjon? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Ja er nok litt mer ute etter noe som likner mer på WD Sync - der har du one click sync og kryptering. Windows sin funksjon har jeg ikke sett på enda, får ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå