elektroboy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. Jeg skal søke på bilmekaniker linja. Men går det ann å gjøre det feks sånn at du setter opp samme linja, bare på forskjellige steder? 1 valg: Kjøretøy - Skien 2 valg: Kjøretøy - Porsgrunn 3 valg: Kjøretøy - Bø Lenke til kommentar
Alcoh0l_2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. Jeg skal søke på bilmekaniker linja. Men går det ann å gjøre det feks sånn at du setter opp samme linja, bare på forskjellige steder? 1 valg: Kjøretøy - Skien 2 valg: Kjøretøy - Porsgrunn 3 valg: Kjøretøy - Bø Selvfølgelig. Det er jo sånn man søker. Hvis man ikke kommer inn på førstevalget, kommer man mest sannsynligvis inn på andrevalget. Hvis ikke, kommer du inn på tredjevalget (med mindre snittet ditt er et sted under 1) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jepp, jeg gjorde det samme. Kom inn på 1. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer! Å takk for svar! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takk takk Kommer mest sannsynlig inn på 1. valget, men kan alltids ende opp på 2. valget også. Alt kommer an på orden/atferd, fravær og til slutt karakterene. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Jepp. Men det jeg stussa litt over at jeg ikke gikk rett på lette kjøretøy på VG2? Er du lissom innom alt innen kjøretøy på VG2? Så velger du lette kjøretøy på vg3? Er det riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå