CPurcell Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hva med Minority Report, hadde nok blitt et komplisert og spill det ja Lenke til kommentar
Mari0 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg trur hvist jeg skulle ha laga et spill ! så har d blitt : et spille der du ska rane en bank aldri sett et sånt spille jeg ALDRI ! at du må tenke ut hvordan man skal rane banken og sånn d har blitt en suksess ! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg trur hvist jeg skulle ha laga et spill ! så har d blitt : et spille der du ska rane en bank aldri sett et sånt spille jeg ALDRI ! at du må tenke ut hvordan man skal rane banken og sånn d har blitt en suksess ! Så du tenker på noe som filmen Bandits, eller Oceans Eleven. Det hadde sikkert blitt kult. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med Minority Report, hadde nok blitt et komplisert og spill det ja Du følger vel med her på gamer.no? http://www.gamer.no/omtaler/minority_report/ Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei den visste jeg ikke om, men finns den til PC da? Har liksom ikke PS2, i hvert fall ikke enda. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 neei, jeg vet ikke så mye om spillet, jeg bare husker at jeg så en omtale av et PS2-spill her... hehe... det kunne jo vært spennende å få det til PC, ja... så spørs det hvor bra det ville blitt, da... Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Man kan jo rane en bank i GTA VC da.. Men ikke mye planlegging der gitt Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det hadde vært utroli kult me et spill om hu dærre Lara Croft fra Tomb Raider filmen! Det hadde vært konge! Lite spesiell du da. Filmen kom jo fra de fem++++ spillene om hun.... Hmm, tydeligvis sant det danskene sier om at normenn ikke skjønner ironi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå