A_berg Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 etter min mening ville en BF1942 versjon av Mumitrollet blitt et overlegent spill. bare tenk deg å sitte i det høye huset å snipe snusmumrikken! kanskje kan man ha et mass-death scenario med hatti-fnatter? hva er din mening? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Ehm. Deg om det. Personlig ville jeg likt: Event Horizon (grøsser, skremte meg realt første gang) Nirvana Supernova Apocalypse Now! - Men de ville mest sannsynlig føkke det helt Artifical Intelligence - som gåtespill ala "Den lengste reisen" The thirteenth floor Meltdown (action) Signs (grøsser/drama, muligheten til å banke sure aliens, yay!!) The Shining - men de burde værsågod lage et knallbra spill.. Kunne listet en drøss fler filmer, ta dette som en generell pekepinn. Sorry om noen av dem allerede er blitt konvertert til spill. Jeg synes de alle er ganske gode. Meltdown er middelmådig, men bra slåssing, så den ville vært bra som actionspill med hovedvekt på det. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Event Horizon er en rå film ja En film eg sko ha likt å sett omgjort til spill, er Boondock Saints. Gå omkring og drepe store mafiabosser over hele verden i max payne stil, hadde vært rått Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 SUPERNOVA??!! gudbedre.... jaja... smaken er som baken definitivt et MMORPG satt i Middle-Earth verdenen til Tolkien! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Braveheart. Åh, det er sant, det finnes jo. *mumler noe om å aldri tilgi utviklerne for det drittspillet* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 de skulle lagd spill av star wars og star trek og sånt... DET hadde nok blitt bra spill, det... men seriøst, jeg svaner et spill om HHGttG... eller er det i StarTopia? jaja, anyways, adventure om HHGttG... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 de skulle lagd spill av star wars og star trek og sånt...DET hadde nok blitt bra spill, det... Har du virkelig ikke prøvd Star Wars Jedi Knight II - Jedi Outcast? Det er utrolig konge! Jedi Knight III og Knights of the Old Republic pluss et til jeg ikke husker navnet på kommer i år Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe, eventuelt downloade Braveheart? (spillet) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg glemte å nevne Rollerball. Impulskjøp jeg angret på, men den kunne være kul som futuristisk action sportsspill. Filmen i seg selv anbefales ikke. Ang. hva Mrlee sa, Supernove er ingen höjdare som film, er enig i det, men jeg tenkte på opplegget med å bli jaget rundt på et romskip og planet av en superpsycho man omtrent ikke kan drepe, en som healer seg selv, og som kan "omvende" ditt eget mannskap så du aldri vet hvor du har dem. Hadde ikke det vært en tøff idé for et spill kanskje? Ellers kom jo ikke du med noe forslag, Mrlee. Hvilke filmer kunne du tenke deg å se som spill? Kan vi holde oss til topic forresten, synes denne tråden er ganske interessant. Ta gjerne med gamle film klassikere. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Et rollespill hvor du inntar rollen som Mr. Deeds. Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Independence day Kunne tenke meg å fly rundt i de rom gizmoene å i F18. kunne vært noe det. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Stargate:) og spill til film : Pacman! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Braveheart. Åh, det er sant, det finnes jo. *mumler noe om å aldri tilgi utviklerne for det drittspillet* Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Independence day Kunne tenke meg å fly rundt i de rom gizmoene å i F18. kunne vært noe det. Ble lagd et spill av denne filmen, men den var en sååååå stor flopp at den kun kom ut i USA. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Independence day Kunne tenke meg å fly rundt i de rom gizmoene å i F18. kunne vært noe det. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Vil bare nevne Babylon 5. De holdt på å lage det, lagte tilogmed en liten trailer for det. Dumme Sierra (tror det var sierra..) kuttet det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Independence day Kunne tenke meg å fly rundt i de rom gizmoene å i F18. kunne vært noe det. jeg har Independence Day på PS1... det suger, men likevel det finnes Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Ingen som har nevnt The Rock? Jøss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå