dan83 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 funker dette bilde her, eller blir det for rotete. Er litt usikker på hva jeg skal syntes selv!? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 legger ut en litt større versjon!! Lenke til kommentar
vimsejenta Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis det hadde vært litt sterkere farger, og den kvisten til høyre nederst i bildet (kvist, gresstrå - hva det nå er) hadde vært borte så ville det vært bedre. Fokus føler jeg sitter riktig, blir dratt mot øynet til slangen. Kanskje en tettere crop hadde gjort noe, fått bort litt av bakken øverst til venstre? Ellers er det et greit bilde av en slange Lenke til kommentar
Taters Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor er det du tar alle disse bildene? Men jeg synes bildet er bra, fin fokus og ikke for rotete. Ville kanskje croppet så motivet er lengere til høyre, for å fylle den "tomme" delen øverst til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå