thomassit0 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Har et merkelig problem med telefonen min, en 5610 med V06.60. Når en bestemt person sender meg meldinger, så står det nesten alltid *deler av tekst mangler* på slutten, og så kommer det en til melding med mer tekst, og når jeg går inn på den og går ut, så forsvinner den jeg fikk først. Noen som har opplevd noe liknende eller vet hvordan jeg får fikset det ? Er ganske irriterende, for vedkommende er en kollega av meg og det er av og til viktige ting i meldingene. Endret 10. februar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 ingen ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg synes det høres sånn halvveis kjent ut, men det at hele meldingen forsvinner når 2. delmelding ankommer synes jeg er snodig. Har du feilsøkt sånn at du vet feilen ligger i telefonen og ikke hos operatør eller annet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Trodde først at feilen lå hos telefonen til kollegaen min, siden det bare skjer når han sender meg melding, aldri noen andre. Men har begynt å lure på om det er hos min telefon det ligger siden meldinger blir borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå