Gå til innhold

BK: Lås i varmt lys

Eltviken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Flott dybdeskarphet, men fokuspunktet blir liksom feil. Klarer ikke helt å finne ut hvor det hadde passet bedre heller. Men dersom du kanskje hadde fått litt mer "luft", altså vegg på høyresia, så tror jeg at fokuspunktet hadde blitt lettere å svelge der som det er nå.

Komposisjonsmessig er det et greit bilde, men personlig er jeg fan av mye rust på denne slags motiver. Men det blir selvfølgelig en smakssak =)

Lenke til kommentar
Legger ut et annet bilde i første post der fokuspunktet sitter mot høgre i bildet.

Bedre, men jeg tror fremdeles litt større skarphetsområdet ville hjelpe. Men ikke gjør det for stort - hvis hele låsen er skarp blir nok bildet langt mindre interessant.

Okei, vil du da ønske en blanding av skarpheten fra begge bildene?

Takker for svar

Lenke til kommentar
forsåvidt enig med trygve.. nå får du fokus på at døra er låst, som blir bedre + at oppmerksomheten nå blir dratt til fokuspunktet

Ja er enig i det, men synest også at mans er noe på en annen måte med fokuspunktet i midten litt annerledes!

Takk for kommerntarer og kritikk!

Lenke til kommentar
jo, kanskje det, men se på begge bildene. I det første vandrer blikket rundt, hvet ikke helt hvor skal stoppe(kan være positivt i enkelte typer bilder, men ikke her synes jeg). Mens på det andre er det nesten som en magnet som tviholder på blikket på fokuspunktet.

joda enig i det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...