tungnem Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Høyere oppløsning, og skarpere skjerm på 5800 kontra IPhone. Hvordan kan du kalle den "billigere" da? Når den er bedre. Høyere oppløsning har den helt klart, men fakta er at den er billigere å produsere ... det er ikke noe å diskutere en gang. At IPhone koster mer ut til kundene sier ingenting, siden Apple er noen griske idioter som tar jeg VELDIG betalt for apple logoen. Nei, prisen kunden må betale til slutt har ikke noe å si ... her ser vi på hva enkeltkomponentene koster fra underleverandørene. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan kan du hevde at skjermen er billigere å produsere? Ser ingen dokumentasjon på dette. At skjermen er dårligere og dyrere å produsere ser jeg på som utelukkende negativt. Nokia har truffet bra på sin modell, mye telefon for pengene. Uten vesentlige mangler som IPhone har. Lenke til kommentar
Mobilguruen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå må dere slutte og diskutere skjermer. Følg topic på dette innlegget, og må si jeg er mer interessert i å høre fra folk som har fått lagt inn ny software på telefonen. Er det forbedringer? Og eventuelt hva er forbedret. Så får de som har versjon 11.0 vente til vesjon 2.0. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi venter i spenning enda på ny oppdatering Jeg har ikke hatt noen problemer what so ever på min fra fabrikk. så er spent om jeg merker noe med den nye. Lenke til kommentar
eightyniner Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Venter fortsatt i spenning, ikke kommet noe enda. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oppdateringen er tilgjengerlig Hurra Vet ikke om det gjelder alle, men min kom Men, hva gjorde oppdateringen egentlig?... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://sanderstruck.blogspot.com/2009/02/n...-changelog.html Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 jess, så det Men ser liksom ikke noen nye ikoner hehe spennende å se om jeg merker noe forskjell Men å geo-tagge bilder, det bruker vel mer batteri? (logisk sett flere funksjoner mere strøm) Men også mere tid på å ta ett bilde? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Brukte geotagging på min gamle N78, og jeg merket ikke at telefonen brukte mer til på å ta et bilde. Om den bruker mer strøm vet jeg ikke, men neppe mye. Lenke til kommentar
eightyniner Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er ikke tilgjengelig her. Hvilket abonnement har du? Har selv Onecall. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Min telefon ble kjøpt "låst" til telenor, men når jeg bad om låse-opp-kode (hadde netcom abonement første uka) fikk jeg beskjed om at de ikke hadde noen koder for 5800, og jeg fikk jo fint brukt den med netcom. Men altså telenor/djuice. Men det som har skjedd nå som jeg leste er jo at på startsiden har jeg link til søk "internett og mitt innhold" men da får jeg error/feilmelding når jeg trykker. "System feil" :S Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg får også systemfeil via Søk: internett og mitt innhold. Ettersom søkefunksjonen for innhold på telefonen er såpass bra håper jeg dette rettes fort. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som har fått oppdatering til Netcom Nokia 5800? Lenke til kommentar
Otters Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Slik fikset jeg "Søk Systemfeil" etter oppdatering av firmware V20. Jeg endret språket på telefonen til engelsk, og skiftet tilbake til norsk. Oppskrift: meny->innstillinger->telefon->språk->telefonspråk->english->telefonen startes på nytt. Gå inn på søk på startskjermen, for å se at det virker på engelsk. Så kan språket skiftes tilbake til "Automatisk" (som er norsk) lykke til Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da kan jeg legge til at min rettet seg selv. Trengte ikke å bytte språk eller noe slikt. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Slik fikset jeg "Søk Systemfeil" etter oppdatering av firmware V20. Jeg endret språket på telefonen til engelsk, og skiftet tilbake til norsk. Oppskrift: meny->innstillinger->telefon->språk->telefonspråk->english->telefonen startes på nytt. Gå inn på søk på startskjermen, for å se at det virker på engelsk. Så kan språket skiftes tilbake til "Automatisk" (som er norsk) lykke til Takk, dette funka for meg i hvertfall Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Slik fikset jeg "Søk Systemfeil" etter oppdatering av firmware V20. Jeg endret språket på telefonen til engelsk, og skiftet tilbake til norsk. Oppskrift: meny->innstillinger->telefon->språk->telefonspråk->english->telefonen startes på nytt. Gå inn på søk på startskjermen, for å se at det virker på engelsk. Så kan språket skiftes tilbake til "Automatisk" (som er norsk) lykke til Takk, dette funka for meg i hvertfall Yep! Genialt, thanx =) Lenke til kommentar
tungnem Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ryktene sier at firmware v21.0.018 er rett rundt hjørnet, og den skal (blant annet) gi forbedret kamera og ny home screen. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen som har hørt noe mer om disse ryktene?? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 http://dailymobile.se/2009/03/10/nokia-580...oming-out-soon/ Det sto ikke mye, men denne bloggen pleier å være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg