Gå til innhold

Nokia 5800 er oppdatert

Anbefalte innlegg

Høyere oppløsning, og skarpere skjerm på 5800 kontra IPhone. Hvordan kan du kalle den "billigere" da? Når den er bedre.

Høyere oppløsning har den helt klart, men fakta er at den er billigere å produsere ... det er ikke noe å diskutere en gang.

At IPhone koster mer ut til kundene sier ingenting, siden Apple er noen griske idioter som tar jeg VELDIG betalt for apple logoen.

Nei, prisen kunden må betale til slutt har ikke noe å si ... her ser vi på hva enkeltkomponentene koster fra underleverandørene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du hevde at skjermen er billigere å produsere? Ser ingen dokumentasjon på dette. At skjermen er dårligere og dyrere å produsere ser jeg på som utelukkende negativt.

Nokia har truffet bra på sin modell, mye telefon for pengene. Uten vesentlige mangler som IPhone har.

Lenke til kommentar

Nå må dere slutte og diskutere skjermer. Følg topic på dette innlegget, og må si jeg er mer interessert i å høre fra folk som har fått lagt inn ny software på telefonen. Er det forbedringer? Og eventuelt hva er forbedret. Så får de som har versjon 11.0 vente til vesjon 2.0.

Lenke til kommentar

Min telefon ble kjøpt "låst" til telenor, men når jeg bad om låse-opp-kode (hadde netcom abonement første uka) fikk jeg beskjed om at de ikke hadde noen koder for 5800, og jeg fikk jo fint brukt den med netcom.

Men altså telenor/djuice.

Men det som har skjedd nå som jeg leste er jo at på startsiden har jeg link til søk "internett og mitt innhold" men da får jeg error/feilmelding når jeg trykker. "System feil" :S

Lenke til kommentar

Slik fikset jeg "Søk Systemfeil" etter oppdatering av firmware V20.

Jeg endret språket på telefonen til engelsk, og skiftet tilbake til norsk.

Oppskrift:

meny->innstillinger->telefon->språk->telefonspråk->english->telefonen startes på nytt.

Gå inn på søk på startskjermen, for å se at det virker på engelsk.

Så kan språket skiftes tilbake til "Automatisk" (som er norsk)

lykke til

Lenke til kommentar

Oppskrift:

meny->innstillinger->telefon->språk->telefonspråk->english->telefonen startes på nytt.

lykke til

Takk, dette funka for meg i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Oppskrift:

lykke til

Takk, dette funka for meg i hvertfall :)

Yep! Genialt, thanx =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...