snubbel Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan fikk du oppdatert? Jeg får ikke oppdatert med telefonen, ei heller med Nokia Software Updater... Begge sier at jeg har nyeste, selv om jeg har versjon 11... -s Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan fikk du oppdatert? Jeg får ikke oppdatert med telefonen, ei heller med Nokia Software Updater... Begge sier at jeg har nyeste, selv om jeg har versjon 11... -s Samme problem har eg. Har prøvd å innstalert PC Suite, og Software updater på nytt. Men til ingen nytte. Får fortsatt ikkje oppdatert. :S Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Telenor får den inn en 16. Endret 10. februar 2009 av CybahDuckx3 Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Får man kjøpt denne mobilen i Norge i dag da ? kommer vel i slutten av feb ?? Lenke til kommentar
jic Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen med telenorbinding som har fått oppdatert tlf, kjenner en som har uten abb som fikk oppgradert, mens han andre som har med telenor fikk ikke opp oppgradert software. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har fått oppdatert, rart det ikke funker med alle.. Lenke til kommentar
jic Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har fått oppdatert, rart det ikke funker med alle.. Har du ulåst tlf? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vær så snill! Godta at smaken er forskjellig. Eneste du oppnår med denne spammingen er at du blir mislikt på forumet. Kom med saklig kritikk eller hold kjeft. Helt ok at du ikke liker telefonen, men du trenger ikke å rope det ut gang på gang. Jeg liker ikke alle telefoner selv, men jeg er ikke så sneversynt at jeg ikke skjønner at smaken er forskjellig! Egentlig bør jeg ikke kommentere innleggene dine, men sånne som deg ødelegger forumet. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Stilig, akkurat det jeg ville oppnå. Uansett, du har rett. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har fått oppdatert, rart det ikke funker med alle.. Da er spørsmålet: Kan du fortelle oss hva telefonen sier når du trykker *#0000# ? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ahh for en sinnsykt rå telefon! Skulle ønske jeg hadde råd til den! fixed Vi skjønner at du er misunnelig, men du trenger ikke vise fram dine photoshop skills av den grunn Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har fått oppdatert, rart det ikke funker med alle.. Nei, det er faktisk ikke rart. Telefoner som er kjøpt ulåste får nok stort sett oppdatert med en gang, men jeg vil tippe de som ikke får oppdatert nå har en brandet telefon. Ofte det tar litt tid før opertørene lar folk med deres software oppdatere sine telefoner. Sikke fordi noe i softwaren skal modifiseres eller noe slikt. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ahh for en sinnsykt rå telefon! Skulle ønske jeg hadde råd til den! fixed Vi skjønner at du er misunnelig, men du trenger ikke vise fram dine photoshop skills av den grunn Alltid visst jeg var god med paint, takk for at du bekrefter dette. Beklager min negativitet, sitter for det meste på rommet og er sint, har en god del problemer for tiden. Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men når kommer den? Unbranded. Jeg har hørt slutten av februar, men det er jo mange her som har den. Har noen en norsk, unbranded versjon? Lenke til kommentar
abscess Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Norsk, "ubranded" telefon, ligger i posten hos meg i morgen! *gleder seg!!* Kjøpt hos Tele2 (men uten operatørlås) til den nette sum av 2547,- Norges billigste? De har desverre (for dere) ikke flere på lager.... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nja, min er faktisk ubrandet, ulåst. Fått direkte fra Nokia. Likevel lar den seg altså ikke oppdatere. Merkelig... Hvilket produktnummer står det på telefonen hos dere som har fått oppdatert? (Prod.code står på klistrelappen under batteriet...) -s Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg får ikke oppdatert min Nokia 5800 heller. Produkt koden på min er: 0578404 Noen med denne koden som får oppdatert ? Lenke til kommentar
marna4 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det noen som har oppdatert telefonen, som kan fortelle om det er merkbar forskjell fra før oppdatering og etter? Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg får ikke oppdatert min Nokia 5800 heller.Produkt koden på min er: 0578404 Noen med denne koden som får oppdatert ? Samme produktkode som meg, eg får heller ikkje oppdatert. Eg har ein ulåst telefon. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Amobil.no har jo bare brukt en kilde fra utlandet, oppdateringen er sikkert tidligere tilgjenglig der. Er det noen som har en nordisk versjon som får oppdatert telefonen sin ? I så fall hvilken produktkode har telefonen din ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg