aaa123 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. har litt problemer med å vise video i nettleser ''Mozilla FireFox'' . Funker helt fint på IE (Internet Explorer) Har et webkamera på min hjemme side som kun funker i IE og ikke MF..Er det mulig å gjør sånn at webkameraet også skal kunne vises i MF? takk for svar.. Lenke til kommentar
___ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. har litt problemer med å vise video i nettleser ''Mozilla FireFox'' . Funker helt fint på IE (Internet Explorer)Har et webkamera på min hjemme side som kun funker i IE og ikke MF..Er det mulig å gjør sånn at webkameraet også skal kunne vises i MF? takk for svar.. Sier du det? Men kan du fortelle meg hva det har med programmering å gjøre? Werner Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Finner ingen andre plasser å legge det.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Flott Zeph Endret 11. februar 2009 av helgeasa Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 På hvordan måte fungerer det ikke i FF? ikke installert kodek? En måte å ommgå problemer av type "IE only" er å installere IE tab i firefox. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Vel...betyr det at hver PC i hele Norge som kjører Mozilla FireFox skal kunne se min video, må innstallere IE tab? Du skjønner..jeg vil helst sleppe det, vil ha det sånn at det funger like bra i IE (Internet E.) som MF. hehe. Endret 11. februar 2009 av helgeasa Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du kunne jo ha lenket til hjemmesiden så andre kan teste med sin firefox. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du gir oss ikke så mye jobbe med, ikke får vi noen link og ikke vet vi noe som helst om filformatet videoen er i. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Aha, hehe. Jeg vet den ikke funker for Mozilla. Men...men.. kan jeg legge inn en plugin som gjør at den også funker for Mozilla. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Med fare for å gjenta meg selv : Du gir oss ikke så mye jobbe med, ikke får vi noen link og ikke vet vi noe som helst om filformatet videoen er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå