Movieheart Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det mulig å spore pakker man har kjøpt fra Apple Store? Kjøpte en MacBook Pro her om dagen og er lysten på å se hvor langt den har komme i posten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Flyttes fra OT-baren og til butikk-erfarings-kategorien. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Prøv å spor på TNT sin sporing eller http://apecode.com/appletrack.php (ser ut ti lat sisnevnte er nede nå) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 TNT funket! Takk skal du ha! Den ble faktisk sendt fra Shanghai! Morsomt! Men noen som vet om "Out For Delivery" betyr om pakken har blitt sendt? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det kan enten bety at den er ute til levering til deg, eller at den er videresendt med posten. TNT leverer generelt sett i Bergen, Stavanger, Oslo-området og noen andre steder. Hvis du ringer/mailer TNT kan du få Posten sitt sporingsnummer Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Så for meg som bor på Orkanger utenfor Trondheim så kjører de ikke ut selv, men sender det med posten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Min lille pakke ble sendt med UPS fra apple store. Går kjapt inn til landet men tregt resten av veien Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Naturlig siden det går med fly til Norge og bil resten. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Går tregt ja. Det står på TNT sine sporings sider at min pakke ble sendt fra Oslo i går klokken 6 om morgenen og den har fortsatt ikke dukket opp i Trondheim. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, den ble registrert klokken seks. Den gikk videre da bilen gikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Fikk min nå. Den ble sendt med UPS til oslo og videre med posten, og da mister man sporingsmulighet i oslo >.< Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, den ble registrert klokken seks. Den gikk videre da bilen gikk. Det stod Out for delivery på statusen så jeg regner med de har sendt den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, den er kun registrert. Etter registrering er den klar til videre transport. Men den skjer ikke før bilen går. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Nå sendte jeg også mail til TNT og de sa at de hadde sendt pakken med posten. Så jeg er ganske så sikker på at den har blitt sendt. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da kan også TNT gi deg det nye sporingsnr. så kan du følge den videre på posten.no Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, men orker ikke det nå. Pakken er sikkert ankommet postkontoret her så jeg får den på mandag. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nå sendte jeg også mail til TNT og de sa at de hadde sendt pakken med posten. Så jeg er ganske så sikker på at den har blitt sendt. Den har helt sikkert blitt sendt videre. Men den sendes nødvendigvis ikke videre rett etter registreringen. Den sendes med den første bilen som drar etter registreringen. Det er ikke noen ny registrering når bilen går. Eks. La oss si at TNT har 1000 pakker som skal registreres og sendes til Posten. Din pakke kan være den første pakken. Den registreres klokken seks. Da er det fortsatt 999 pakker igjen som skal registreres før bilen går til Posten. Og det vil ta ca. to timer å bli ferdig med registreringen av alle pakkene. Og det er ikke sikkert at bilen har avgang før klokken 12. Pakkene blir ikke registrert neste gang før de sorteres på Posten sin terminal, kanskje ut på ettermiddagen. Da registreres pakken din klokken seks, men drar ikke videre før klokken tolv. Ørjan... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ja når di sier det så virker det ganske så fornuftig. Men jeg liker å leve i troen på at den ble sendt da. Håper bare den kommer på mandag for nå begynner jeg å bli lei av å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå