Gå til innhold

[SE k800i] Ingen program fungerer. Feilmelding "operasjon misslykket"

Hopp123

Anbefalte innlegg

Hei :cool:

Jeg har en sony ericsson telefon, men nå i det sisste har alle spillene og programmene sluttet å fungere. Det går liksom ikke ann å komme inn på mappene. Det står bare "operasjon misslykket".

Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet dette?

Mod. anm.

Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Velkommen til forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å ta ut minnekortet og sette det inn igjen? Evnt se om det er noe gale med det fra PCen.

Du kan altså ikke komme inn på noen mapper på minnekortet. Feks bilder.

Og forumet liker ikke TPB, så du bør fjerne den setningen i posten din :)

okay, skal prøve det=) takk..

TPB? er det forkortelse på pirate bay? er litt ny her serru =)

Har du prøvd å ta ut minnekortet og sette det inn igjen? Evnt se om det er noe gale med det fra PCen.

Du kan altså ikke komme inn på noen mapper på minnekortet. Feks bilder.

Og forumet liker ikke TPB, så du bør fjerne den setningen i posten din :)

det funket desverre ikke det du sa :(

har du en annen anelse hvorfor dette skjer? :)

Lenke til kommentar
Kan være noe med minnekortet. Se om det virker i PCen.

Eller er det bare noe feil med onen spill? Iså fall er det vel bare at de ikke funker på mobilen.

Men jeg kommer liksom ikke inn på mappene, så jeg kan ikke se lista med spilla heller..

Lenke til kommentar
Da er det nok noe gale med minnekortet. Hvis du ikke hadde noe veldig viktig på det, kan du prøve å formatere det. Hvis du hadde noe viktig, får du prøve et Recovery verktøy.

Men det funker ikke når jeg tar ut minnekortet heller :(

Lenke til kommentar
Har du filene på telefonen, og ikke på minnekortet?

Noen av de har jeg på telefonen å ikke på minnekortet, iallefall de programmene jeg har.

Men når jeg kobler mobilen til datan, så er det ikke noen programmer eller spill i mappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...