TTomas Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Fant fram til det men hva gjør jeg her? Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg kommer inn på nettet nå, men når jeg logger på så står det åssen NAT-type routern er, der var det Type 3 før, men nå har det plutselig blitt til 2.. hvordan forandrer jeg det? Endret 13. februar 2009 av Tomas09 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg kommer inn på nettet nå, men når jeg logger på så står det åssen NAT-type routern er, der var det Type 3 før, men nå har det plutselig blitt til 2.. hvordan forandrer jeg det? Tror det skal være greit, mener jeg har 2 også og at det er riktig. Slet hvertfall med å bytte den når jeg måtte det. Er vel NAT 3 som gjør at man sliter med å spille online med andre men NAT 2 skal være ok Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja har resetta og satt opp routern på nytt flere ganger... Routern er kjøpt ekstra ja... kan hende du må åpne noen porter der. Prøv å aktivere DMZ på den, det åpner alle portene du trenger. Dmz åpner nok de portene du trenger, fordi dmz åpner alle portene til den ip-adressen du angir. Det hadde vert bedre å åpne kun de portene du behøver, med tanke på sikkerheten. Skjekk hvilke porter ps3 bruker på http://portforward.com/ Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja har resetta og satt opp routern på nytt flere ganger... Routern er kjøpt ekstra ja... kan hende du må åpne noen porter der. Prøv å aktivere DMZ på den, det åpner alle portene du trenger. Dmz åpner nok de portene du trenger, fordi dmz åpner alle portene til den ip-adressen du angir. Det hadde vert bedre å åpne kun de portene du behøver, med tanke på sikkerheten. Skjekk hvilke porter ps3 bruker på http://portforward.com/ Er nok ikke så viktig med veldig god sikkerhet på PS3, jeg prøvde portforward først jeg og, men det var mye vanskligere.. Men i utgangspunktet så skal man ikke trenge å åpne noen porter for å få PS3 til å fungere normalt. Lettere hvis man ikke har statisk IP og at DNS adressene og denslags stemmer overens med det bredbåndsleverandøren sier du skal bruke. Men er det noe problem å spille og surfe når du har NAT 2 da Tomas? Hos meg funker det veldig bra Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg kommer inn på nettet nå, men når jeg logger på så står det åssen NAT-type routern er, der var det Type 3 før, men nå har det plutselig blitt til 2.. hvordan forandrer jeg det? For å si det sånn så ville ikke eg forandret fra Nat2 til Nat3 3 er dårligst...så 2 og så 1....... Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) hehe, det fungerer bra nå, var ikke klar over at NAT 2 var bedre, hadde litt problemer i starten men nå fungerer det perfekt. Takk for hjelpa!! Endret 13. februar 2009 av Tomas09 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Flott at det virker Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Flott at det virker jepp, bra det løste seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå