Xander^ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg driver å leker litt med overklokking nå siden jeg fant ut at min hadde en veldig vennlig stepping Hvor langt kan jeg gå før jeg må sette opp volten på cpu`n og hvorfor? Er litt n00b på overklokking :-? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hvis det begynner å bli ustabilt må du sette opp V-Core. Hvis det ikke hjelper klokk tilbake et par hakk. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hadde vært lettere å kommentere hvis vi fikk info om steppingen! Ellers er alltid www.overclockers.com en grei plass å starte. Utrolig mye informasjon på denne siten. DrErling Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg ville økt v-core helt fra starten, og heller senke den så lenge den er stabil etter hvert, men for all del: Pass på temperaturen! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Hei! Nei du det er en AIUHB stepping. Men kan cpu ta skade av at jeg skrur opp volten fra begynnelsen av? Hvor langt er det anbefalt å skru den? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hei! Nei du det er en AIUHB stepping.Men kan cpu ta skade av at jeg skrur opp volten fra begynnelsen av? Hvor langt er det anbefalt å skru den? Sett den opp ett hakk i begynnelsen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Jeg har satt den opp 0.25 nå..ligger stabil på 2.1 GHz med boxedvifte(+ en 12 cm vifte i døra), mulitplier står på 14 og fsb på 150.. 37 grader idle og 41 load..er rimelig fornøyd! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 BTW: Slo broderns P4 2.4 i PCMark 2002 nå nettopp..så nå er jeg bitt av klokkeviruset ! Han sa i det han sprang ut av rommet at han skulle bestille ny CPU! hahaha..konge..jaja..nå skal det drikkes! tjohei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå