Isbilen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Midlertidig trener", du liksom. Drillo kan jo bare innbille seg at han får lov til å slutte hvis han reiser kjerringa nå. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Må bare holde ut resten av kampen nå... Blir sikkert et massivt tysk press resten av kampen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja takk til drillo sier jeg bare Lenke til kommentar
hans A Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Norge har fått en ny helligdag. Drillos oppstandelse den 11 feb 2009. Hvem gidder og slå island på hjemmebane når vi kan slå tyskland på bortebane. Synd tyskland ikke er i vår gruppe. Det hadde jo vært lett match. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Nå må vi ikke ta helt av da. Landslaget har fortsatt mye å bevise etter de begredelige resultatene de siste årene. 1 god kamp er ikke nok til å få tilbake troen hos meg iallefall, men for all del, la oss håpe det fortsetter. Endret 11. februar 2009 av apollox Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Landslaget er tilbake i form ja. Sånn skal det være. Synd jeg glemte å spille på oddsen. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Får vel heller skylde på fotballforbundet som skal ha mest mulig av tv-aktørene. Regningen blir jo selvfølgelig sendt over til oss. Enig i den, de kunne fint lagt inn en klausul som hadde hindret dette, men da hadde de nok ikke fått inn like mye penger. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 TV2 laget eller landslaget, blir vel det samme......... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ihvertfall lært mye om p2p og streaming og sånt, så noe godt kom det ut av kvelden... Men spørs om det er TV2's intensjon. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ihvertfall lært mye om p2p og streaming og sånt, så noe godt kom det ut av kvelden... Men spørs om det er TV2's intensjon. kanskje du kan dele dine kunnskaper med allmenheten? Lenke til kommentar
FratZie Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Fikk faen ikke sett kampen. Hvordan kan jeg vite hvordan Norge spilte og glede meg over en så stor prestasjon? Stor takk til NFF og TV2! Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig sku... rasende! Endret 12. februar 2009 av FratZie Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Likte at den gikk på TV2 Sport jeg. Lengre innslag før og etter kamp, UTEN reklame. Deilig! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som nevnt i ein anna tråd: TV2 gjorde dette fordi dei ville selge abonnement til Tippeligaen via TV2 Sumo. Det blir nok ikkje sånn kvar landslagskamp. Ta det med ro, landskampene vil nok bli vist på TV2. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Antar det blir likedan med Sør Afrika-kampen nå på lørdag? Endret 25. mars 2009 av Bludd Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Antar det blir likedan med Sør Afrika-kampen nå på lørdag? Kan ikke Drillo bare benytte anledningen og boykotte kampen som en reaksjon på at Dalai Lama har blitt nektet innreise til Sør-Afrika? Han ville jo egentlig ikke spille? Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Antar det blir likedan med Sør Afrika-kampen nå på lørdag? japp ... TV2 skal visst vise denne også på betal-TV. Faen for en drittkanal! Gjør meg ingenting om de tar betalt for serier og Tippeligaen, men vi skal da ikke være nødt til å betale for å få sett landslaget! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 TV2 betaler for å vise kampene, gjør de ikke det? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jo, men hva med å vise kampene på kanaler som alle har? Uansett vises Norge - Finland på TV2 neste onsdag og ikke noen jalla betal-kanal. Det er jo kampen som betyr noe. Endret 26. mars 2009 av Bludd Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har jeg forstått det riktig: Hvis jeg skal se Norge - Sør Afrika må jeg betale 99kr for en ukesbillett til TV2SUMO? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Så og si alle har tilgang til TV2 Sport eller Sumo. Sumo krever kun en internettlinje, mens TV2 Sport krever at man har digital-tv, så du kan få den på parabol, kabel-tv, rikstv og fiber. For de som har Viasat har TV2 Sport også blitt tilgjengelig der nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå