manet44 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Skal lage en side nå, problemet er bare at jeg er noob i scripting.. Er ute etter disse valgmenyene, hvor en kan velge f.eks størrelsen på klær (S,M,L,XL,XXL) For deretter å sende denne infoen på mail til meg, ved å trykke "Submit" elns. Noen som kan hjelpe? Endret 10. februar 2009 av acido Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tenker du på flash? Bevegelig menyer når du tar musen over eller trykker på den, eller at det er meny på siden du kan velge fra? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Tenker du på flash? Bevegelig menyer når du tar musen over eller trykker på den, eller at det er meny på siden du kan velge fra? Ikke flash, nei. Bare noe sånn enkelt: <select> <option>S</option> <option>M</option> <option>L</option> <option>XL</option> <option>XXL</option> </select> Noen sånne dropdown-menyer som en kan velge forskjellige verdier i, og deretter blir alt videresendt til meg på en mail når brukeren trykker "Submit" Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hmm, nå har det oppstått et nytt problem. Jeg har fått til alle valgmenyene osv, men FrontPage (ja, jeg vet at det suger) vil ikke gå med på å sende resultatene på mail til meg? Wtf? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du trenger nok et serverside-språk for å sende mail til deg selv med resultatene, og dette er ikke noe FrontPage kan gi deg sånn uten videre (eller i det hele tatt). Spør i PHP-delen av forumet Lenke til kommentar
Tracerta Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du kan lage et innskjema i php feks.Da vil det se ut som en html-side, men php-scriptet vil gjøre det mulig å poste på siden din. Det som postes kan lagres i en ordredatabase feks. En veldig grei måte å gjøre det på syntes jeg. Har noen eksempler om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå