Nidaroo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sikkert nok - ovenfor deg. Men i seg selv ikke. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gief gamechick! Hadde vært kult om du fikk en telefon av dama om kvelden som lurer på om du har tid til å finne på noe, og når du da sier at du ikke kan akkurat da fordi du f.eks har signet opptil raid,så spør hun bare om det er en ledig spot XD DET hadde vært tøft Ihvertfall for min del da xD Nå fikk jeg fiiine idéer. Gudd å vite Aha? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Normal maps har jeg blitt ferdig med på 5 minutter. StarCraft TD's o.l har jeg ikke vært borti, fordi det spiller jeg som regel i WC3 ^^ Jeg har også blitt ferdig på fem minutter. Men det er fordi jeg er så gosu. Det morsomste er hvis du møter noen som er på samme nivå som deg, da kan man holde på i lang, lang tid, altså =) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Normal maps har jeg blitt ferdig med på 5 minutter. StarCraft TD's o.l har jeg ikke vært borti, fordi det spiller jeg som regel i WC3 ^^ Jeg har også blitt ferdig på fem minutter. Men det er fordi jeg er så gosu. Det morsomste er hvis du møter noen som er på samme nivå som deg, da kan man holde på i lang, lang tid, altså =) de tar vel bare 5 min viss en jævel prøver et zergling rush Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er jo hele poenget da.. Du går ikke inn for å holde på i flere timer, med mindre du trener opp en kompis eller noe lignende Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er jo hele poenget da.. Du går ikke inn for å holde på i flere timer, med mindre du trener opp en kompis eller noe lignende joda, men zergling rush er så cheap.. og de fleste som har spillt litt klarer å forsvare seg mot det Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er du kjapp nok vil ikke de gode spillerne klare å forsvare seg i tide. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Normal maps har jeg blitt ferdig med på 5 minutter. StarCraft TD's o.l har jeg ikke vært borti, fordi det spiller jeg som regel i WC3 ^^ Jeg har også blitt ferdig på fem minutter. Men det er fordi jeg er så gosu. Det morsomste er hvis du møter noen som er på samme nivå som deg, da kan man holde på i lang, lang tid, altså =) Snakker dere om sex? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Normal maps har jeg blitt ferdig med på 5 minutter. StarCraft TD's o.l har jeg ikke vært borti, fordi det spiller jeg som regel i WC3 ^^ Jeg har også blitt ferdig på fem minutter. Men det er fordi jeg er så gosu. Det morsomste er hvis du møter noen som er på samme nivå som deg, da kan man holde på i lang, lang tid, altså =) Snakker dere om sex? FUCKING LOL!! virker som trådstarter har ditcha Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Normal maps har jeg blitt ferdig med på 5 minutter. StarCraft TD's o.l har jeg ikke vært borti, fordi det spiller jeg som regel i WC3 ^^ Jeg har også blitt ferdig på fem minutter. Men det er fordi jeg er så gosu. Det morsomste er hvis du møter noen som er på samme nivå som deg, da kan man holde på i lang, lang tid, altså =) Snakker dere om sex? Jaaaa! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha! Uff. Dårlig samvittighet Men dette viser jo bare til trådstarter at sånne jenter finnes, da :b Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 :!: Dere er så søte atte. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) weee Vi er søte ... hvilket lv må man være for å få status "søt"? Endret 13. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Gief gamechick! Hadde vært kult om du fikk en telefon av dama om kvelden som lurer på om du har tid til å finne på noe, og når du da sier at du ikke kan akkurat da fordi du f.eks har signet opptil raid,så spør hun bare om det er en ledig spot XD DET hadde vært tøft Ihvertfall for min del da xD Nå fikk jeg fiiine idéer. Gudd å vite Aha? Hvis typen vil lane, så skal jeg bli med <3 Endret 13. februar 2009 av EssayOfDestruction Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha^^ Må nesten lete etter en slik jente jeg nå Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha^^ Må nesten lete etter en slik jente jeg nå LvL 80, du? Heldiggrisen ): Jeg er lvl 19 xD Skal prøve å twinke Orker ikke å bli 80. 70 er nok(?) ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha^^ Må nesten lete etter en slik jente jeg nå LvL 80, du? Heldiggrisen ): Jeg er lvl 19 xD Skal prøve å twinke Orker ikke å bli 80. 70 er nok(?) ^^ Kniz Jeg var treg på å levle opp til 70, og litt for treg til å levle opp til 80. Kunne fått first troll til 80 og first shaman til 80 hadde jeg vært 2 timer kjappere -.-" Tok ca 4 dager. ^^ Driver å levler 2 characters til nå ^^ En på 60 og en på 71 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha^^ Må nesten lete etter en slik jente jeg nå LvL 80, du? Heldiggrisen ): Jeg er lvl 19 xD Skal prøve å twinke Orker ikke å bli 80. 70 er nok(?) ^^ Kniz Jeg var treg på å levle opp til 70, og litt for treg til å levle opp til 80. Kunne fått first troll til 80 og first shaman til 80 hadde jeg vært 2 timer kjappere -.-" Tok ca 4 dager. ^^ Driver å levler 2 characters til nå ^^ En på 60 og en på 71 4 dager til 80 er ikke treigt, da Jeg tror jeg holder meg til raids, eye of the storm, warsong osv. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er ikke så fan av Pvp lenger. Kjører omtrent bare PvE og ergrer meg grønn over World Pvp der folk prøver å ta meg =/ Folk har ikke lært seg at å være caster class mot shammy er dumt, så lenge shamanen er melee specc Lenke til kommentar
Gjest Guest_natalie_* Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, vi finnes. Men vi er nok kanskje bare 16 år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå