medlem-90636 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe, da hadde det vært smartere å ta en ps3 også`? pluss viss en spiller på tv'en kan den andre bruke pcen? Smart og smart. Hvis begge er hardbarka konsollfans funker det dårlig å bare ha en Dette var på tiden ps3 ennå ikke hadde kommet. I dag har jeg "bare" PS3. Siden typen ikke spiller holder det med en:) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hehe, da hadde det vært smartere å ta en ps3 også`? pluss viss en spiller på tv'en kan den andre bruke pcen? Smart og smart. Hvis begge er hardbarka konsollfans funker det dårlig å bare ha en Dette var på tiden ps3 ennå ikke hadde kommet. I dag har jeg "bare" PS3. Siden typen ikke spiller holder det med en:) aha, og pc som har så mange bra spill (kan bruke 360 kontrollen på pc også)jeg har x360 og ps3, men xboxen ligger i boden har hatt mye mere glede av ps3'en. but I see your point... Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan sjekkingen på TG foregår. Der henger det jo allerede en fanskare på 20 hormonelle tenåringsgutter rundt hver eneste "babe". Følger man med litt på IRC under TG, kan man jo både titt og ofte se gutter/menn som tilbyr penger for å få klå litt på noen av jentene, så dere blir i hvert fall mange om beinet :b Når det gjelder gaming, har jeg faktisk opplevd mange ganger at gutter synes det blir for mye av det gode når de finner ut at jeg er så interessert som jeg er. Jeg vet ikke hvor stor sjangse jeg ville hatt for å bli kjent med ei gaming-chick viss hu har 20+ overkåte gutter over seg. Men virker som jentene har det ganske uproblematisk da.. good for them/you/whatever.. Hehe, kan jo hende at jeg hadde blitt litt "mutt" viss jeg ble grusa av ei dame i CS, but then again, jeg blir eid av tolvåringer så hva er værst? Jeg har hatt den samme greia fra andre sia, Dama har blitt småelig oppgitt når jeg har sittet forran pcen med BF2 i 2 timer uten prob. eller å ha dratt på lan"party" over en helg. men tror det skulle litt til før jeg synes dama hadde spillt for mye (for min del da når du er vant med de som spiller mario i 2min før de ikke gidder mere) Endret 12. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tenk på at dersom dama er like interessert i spill som deg, kommer hun til å okkupere tv'en og konsollen din rimelig mye. Og ikke minst mase på deg når du okkuperer den... "er det ikke min tur snart....?" Jeg og exen måtte anskaffe 2 tv'er og 2 xbox360'er Men TV-spill er ikke så stas, man må jo game på pc. Så har man hver sin, og problemet er løst Jeg vet ikke hvor stor sjangse jeg ville hatt for å bli kjent med ei gaming-chick viss hu har 20+ overkåte gutter over seg.Men virker som jentene har det ganske uproblematisk da.. good for them/you/whatever.. Uproblematisk...tja, hvis de drar på TG for å flørte og sjekke, så har de det sikkert helt supert. Jeg har aldri dratt på TG for å bedrive den slags, og jeg har heller aldri blitt sjekket opp der heller. Eller noe annet LAN for den saks skyld, hehe. Hehe, kan jo hende at jeg hadde blitt litt "mutt" viss jeg ble grusa av ei dame i CS, but then again, jeg blir eid av tolvåringer så hva er værst? Jeg har hatt den samme greia fra andre sia, Dama har blitt småelig oppgitt når jeg har sittet forran pcen med BF2 i 2 timer uten prob. eller å ha dratt på lan"party" over en helg. men tror det skulle litt til før jeg synes dama hadde spillt for mye (for min del da når du er vant med de som spiller mario i 2min før de ikke gidder mere) Spille to timer i strekk er jo null problem. Man rekker kanskje fire StarCraft games på den tida, det er jo ingenting Selvsagt, alt med måte. Det blir jo en noe ensidig forhold om man bare sitter inne og gamer hele tiden. Og det blir sikkert litt kjedelig hvis man bare har de samme interessene, men også kjedelig om man ikke har noen av de samme interessene :b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha,på ungdomskolen ble jeg kallt "skate-Linn". Er egentlig bare råpinlig å se tilbake på . Og jo, til alle gutter som drømmer om gamer-dame.. Tenk på at dersom dama er like interessert i spill som deg, kommer hun til å okkupere tv'en og konsollen din rimelig mye. Og ikke minst mase på deg når du okkuperer den... "er det ikke min tur snart....?" Jeg og exen måtte anskaffe 2 tv'er og 2 xbox360'er Gamingchick er jo imo ikke så spennende. Jeg liker å holde gamingen til gutta og gjøre andre ting med den eventuelle dama mi. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Grønt Lys! Jeg vil si at det garantert er ei dame som dette! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gamingchick er jo imo ikke så spennende. Jeg liker å holde gamingen til gutta og gjøre andre ting med den eventuelle dama mi. Man kan jo ha flere interesser selv om man er gamer, da. Det er ikke nødvendigvis en livsstil eller fulltidssyssel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Såklart, om jenta kan noe mer enn å sitte på msn, så har jeg jo ikke noe imot det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 MSN er ikke det samme som gaming, da. Jenter som gamer pwns jenter som sitter med MSN hele dagen. Jepp :b Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men TV-spill er ikke så stas, man må jo game på pc. Så har man hver sin, og problemet er løst Å ha to stasjonære PC'er i leiligheten min er uaktuellt. Jeg synes det er mye triveligere å spille ps3 på 50" enn på 22" For meg er det PC'spill som ikke er noe stas. Dessuten kan det raskt bli dyrere å ha to stasjonære spill-PC'er enn det er å ha to konsoller. Særlig for meg som allerede har to brukbare tv'er Da jeg var på mitt værste og spilte i klan kunne jeg lett spille i 8 timer på rad. Nå for tiden går det som regel ikke mer enn 4 timer. Har så mye annet som må gjøres også.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jo jo, hver sin lyst. Men jeg kunne aldri vært sammen med en gutt som bare ville spille TV-spill. Vi må jo spille multiplayer, liksom. Det er kjempeviktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Enig med TheMartine, kjenner jeg blir småsur bare folk sitter og spiller WoW på hver sin server på linkinger. Vi skal liksom spille sammen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jepp, det er derfor man ikke egentlig trenger internett på dataparty. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 mange steder det er sånn, siste jeg var på satt alle å spillte hvert sitt spill... måtte jobbe som megler for å få alle til å gå på samme spill. men ofte er det gøy å spille online også da, f.eks viss man er 8stk og joiner en BF2 64 player server, lager et eget team thats phun Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg digger gaming. Ikke daglig, selvsagt, men fra tid til annen elsker jeg å sette meg ned med en gjeng venner og spille WoW. Vi spiller alle på samme server, og det er litt digg at det er tilfeldig. Det er litt morsomt å se ansiktene på guttene som blir helt shocked fordi jeg spiller WoW med ca. ni gutter en gang i uken eller noe sånt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gief gamechick! Hadde vært kult om du fikk en telefon av dama om kvelden som lurer på om du har tid til å finne på noe, og når du da sier at du ikke kan akkurat da fordi du f.eks har signet opptil raid,så spør hun bare om det er en ledig spot XD DET hadde vært tøft Ihvertfall for min del da xD Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men jeg gidder ikke spille WoW. Ellers kan jeg godt spørre om det er det er en ledig spot. I StarCraft. Hvis det ikke er, så må kjæresten min bare si "make room, I have ally". Og hvis han virkelig elsker meg, må han forlate gamet hvis jeg ikke får plass, og bli med meg i et annet. Det er kjærlighet, det :b Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Laaaaaawls! XD Men StarCraft games er gjort på null komma niks Er så utrolig enkelt å vinne.. edit : la til et par, tre, fire, fem ekstra a'er i Lawls Endret 13. februar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hah! Over på null komma niks? Jeg har hatt games som har vart i flere timer, jeg. Dessuten kan man jo spille UMS, og for eksempel Turret Defence, som tar hele jævla kvelden. Mmmhm, kan bruke lang tid, skjønner du! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Normal maps har jeg blitt ferdig med på 5 minutter. StarCraft TD's o.l har jeg ikke vært borti, fordi det spiller jeg som regel i WC3 ^^ Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gief gamechick! Hadde vært kult om du fikk en telefon av dama om kvelden som lurer på om du har tid til å finne på noe, og når du da sier at du ikke kan akkurat da fordi du f.eks har signet opptil raid,så spør hun bare om det er en ledig spot XD DET hadde vært tøft Ihvertfall for min del da xD Nå fikk jeg fiiine idéer. Gudd å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå