Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det en jente som dette?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hyde_*

være accessories??? neineinei, bare at hun tar del i mine interesser som jeg vil ta del i hennes. ikke at hun trenger å skate, men at hun ikke har noe imot det, og at hun er sosial.

ble vanskelig dette, hehe;

prøver igjenn, hun trenger ikke være interessert i skateboard, eller prøve, men at hun ikke har noe imot at jeg gjør det, og at hun kan bli med viss jeg vil ha henne med en gang,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hende hun fins, men det skal godt gjøres å finne henne. J

Nesten uansett hva en evt kjæreste hadde drevet med så hadde jeg vist en viss interesse. Hadde du skatet, så hadde jeg blitt med en gang i blant hvis du ville. Hadde du spilt isholckey, så hadde jeg kommet og sett på når det var kamp. Dette er vel ganske vanlig?

Men du må drive med litt på egenhånd også. Det er bra å ha litt tid for seg selv, og kanskje drive med noe som bare er ditt på en måte.

Lenke til kommentar

Alle har vel forskjellig syn på hva den "perfekte dama" egentlig er.

Personlig tenkte jeg ikke så mye over "krav" jeg hadde. Jeg gikk mest etter magefølelsen hele veien, og den har nok tjent meg godt.

Nå er jeg i et forhold som har vart i tre måneder, sammen med en utrolig søt, deilig og småsjenert jente som er glad i sex, og i tilegg liker å spille gears of war med meg!

Samtidig så har hun ikke noe imot at jeg til tider kan ha en noe barsnlig og teit humor.

For meg, er dette den perfekte dama. En som får meg til å smile av å se på henne, en som jeg kan stole på, og en som jeg kan more meg med (enten seksuelt, eller på andre måter)

Gutt 17 som er sammen med jente 17 :cool:

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
"dame 22år+" + "Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?"

Nettopp HER er flaskehalsen... :)

Haha, jeg er 23. Interesserer meg for spill (Mest skytespill), film og standup, men skating og tegning klarer jeg meg fint uten.

Det skal forresten ikke bli vanskelig å finne ei jente som liker å kommentere hvordan folk man går forbi ser ut :!: Jeg og typen kommenterer ofte folk vi kjører forbi, enten det er fordi de er fine eller stygge. Er det ei pen jente sier vi i kor: "hore!" :!:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Så var det spørsmålet om hvor lenge jenta vil like å spille et spill fordi det er sammen med typen... Hvis spill i seg selv ikke appellerer, så vil det ikke ta uhorvelig lang tid før selv det å spille sammen med typen blir en ting hun ikke vil...

Selv om spill i seg selv ikke appellerer til jenta, så trenger ikke det å bety at hun ikke vil like å spille sammen med typen sin nei. Heller ikke at hun blir lei etter 2-3 ganger. Ting blir fort mye morsommere når man gjør det sammen folk man kjenner, ivertfall noen man er glad i.

Det er også stor forskjell å spille spill alene, og sammen med folk. F.eks. har jeg counter strike på datan min, et spill jeg så og si aldri spiller. Men hvis plutselig noen venner foreslår at vi skal spille sammen, så sier jeg vanligvis ja, og da er spillet plutselig veldig underholdene. Dette gjelder ikke bare counter strike, men de fleste typer spill.

Hvis han velger å sette på final fantasy å spiller for seg selv mens hun ser på, såklart blir hun lei da. Det samme gjelder nok hvis han setter på et litt sært multiplayer spill, som hu ikke skjønner mye av. Derfor må han velge et spill som ikke er så veldig komplisert, slik at hun faktisk kan klare å røre på seg. Han må også inkludere henne i spillet, ikke bare kjøre et one-man show mens hu henger etter.

Dette gjelder alle ting, når man gjør ting sammen så blir det fort mye mer morsomt.

Kan jo også bruke mari-jenta som et eksempel. Hun nevner at hvis typen hadde spillt Ishockey, så hadde hun blitt med å sett på noen kamper. Tror du virkelig hun hadde sittet der oppe i 2 timer å kjedet livet ut av seg? Det tror ikke jeg. Selv om hun ikke er interessert i hockey fra før av(?) så blir det plutselig mer spennende når typen hennes er nede på isen.

Lenke til kommentar
"dame 22år+" + "Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?"

Nettopp HER er flaskehalsen... :)

Haha, jeg er 23. Interesserer meg for spill (Mest skytespill), film og standup, men skating og tegning klarer jeg meg fint uten.

Det skal forresten ikke bli vanskelig å finne ei jente som liker å kommentere hvordan folk man går forbi ser ut :!: Jeg og typen kommenterer ofte folk vi kjører forbi, enten det er fordi de er fine eller stygge. Er det ei pen jente sier vi i kor: "hore!" :!:

I WANT TO MARRY YOU!

hehe, neida, men du høres phun ut, hvor kan man forvente å møte slike som deg?

Lenke til kommentar

Jeg møtte typen min gjennom felles bekjentskaper :) Det er da masse jenter der ute som synes spill er morsomt for tiden.

Jeg er imidlertid sammen med en som ikke interesserer seg særlig for spilling.. Han interesserte seg nok til at han anskaffet PS3 på releasedagen, men ikke mer enn at han bare kjøpte ett spill, og ikke har spilt noe det siste året :p

Jeg hadde syntes det var fantastisk artig med ett splitscreen onlinespill, men har ikke klart å finne noen... Fyren på expert foreslo little big planet, men det så ikke heeelt ut som noe jeg kunne tenke meg å spille...

Lenke til kommentar
Jeg møtte typen min gjennom felles bekjentskaper :) Det er da masse jenter der ute som synes spill er morsomt for tiden.

Jeg er imidlertid sammen med en som ikke interesserer seg særlig for spilling.. Han interesserte seg nok til at han anskaffet PS3 på releasedagen, men ikke mer enn at han bare kjøpte ett spill, og ikke har spilt noe det siste året :p

Jeg hadde syntes det var fantastisk artig med ett splitscreen onlinespill, men har ikke klart å finne noen... Fyren på expert foreslo little big planet, men det så ikke heeelt ut som noe jeg kunne tenke meg å spille...

aaw, typer som ikke spiller for gamer damene :(

jeg vant little big planet på et killzone event som var i helgen (The IRONY)... ikke gøy.. det er som å spille "the sims bros" ikke spes gøy. jeg er litt mere på fps selv, men synes online pc er bedre enn splitscreen...

viss du vil ha et actionspill som er samarbeid anbefaller jeg Army of Two! GENIALT når man spiller sammen. eller Battlefield Bad Company online og alene. battlefield er mye bedre enn farcry ;)

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke samarbeid er så morsomt. Er generelt lite glad i offline/storymode :/

your missing out ;) Bad Company er bra storymode på, anbefaller det varmt, pluss at alt av bygninger/trær/lanskap kan ødelegges. men det er geinalt online..

Battlefield serien generellt er BEST online :D du bør prøve f.eks Battlefield 2 på pc.

edit: leste feil

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Du kan jo starte med å henge i de miljøene som omfatter interessene og se om det er no jenter der.

meg eller trådstarter? for hvor er miljøet for gaming babes? TG?

Til trådstarter. Og man kan prøve datingsider også. For å skille "vanlige" jenter fra gamingjenter er det lettere å sjekke profiler på interesser sånn sett syns jeg. TG er kanskje en mulighet, hvis man greier å ta kontakt med ukjente.

Jeg traff jo samboeren min via datingside. Var ikke tilfeldig at vi begge liker TV-spill.

Lenke til kommentar
TG er kanskje en mulighet, hvis man greier å ta kontakt med ukjente.

AH!... ikke verdens beste mulighet altså..

Jeg traff jo samboeren min via datingside. Var ikke tilfeldig at vi begge liker TV-spill.

CURSE YOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU!

hehe, neida, er bare vondbråten for at jeg aldri har funnet ei sånn ei. Til alle gutter som har ei gaming dame GRATULERER og pris dere lykkelige. Til alle gaming babes med type! Typene deres vet sansynligvis ikke hvor heldige de er! ;)

Lenke til kommentar
Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?

Joda, det er flere av oss. :) Selv elsker jeg tegning, film, stand up og spill. Jeg liker ikke skating da, men ingen er helt like heller.

Jeg føler meg veldig heldig, for som deg så lette jeg etter en som kunne passe meg, en med litt vett i huet, som interesserte seg for politikk (jeg er politisk aktiv og har vært det i mange år), som ikke hadde noe i mot at jeg har drevet med kampkunst i mange år, som hadde den samme humoren, og som delte en del fellestrekk ved meg.

Jeg var så heldig at jeg tilslutt fant min kjære gjennom nettet, så joda, om man har litt ståpåvilje så er det selvsagt mulig å finne noen som passer for seg. Eneste er: man kan ikke forvente at noen er perfekte, det er man ikke selv heller, men at man kan finne noen som utfyller en på en slik måte at man føler en helhelt, en tilhørighet med en person, har jeg absolutt tro på. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan sjekkingen på TG foregår. Der henger det jo allerede en fanskare på 20 hormonelle tenåringsgutter rundt hver eneste "babe". Følger man med litt på IRC under TG, kan man jo både titt og ofte se gutter/menn som tilbyr penger for å få klå litt på noen av jentene, så dere blir i hvert fall mange om beinet :b

Når det gjelder gaming, har jeg faktisk opplevd mange ganger at gutter synes det blir for mye av det gode når de finner ut at jeg er så interessert som jeg er. Har også fått litt tyn for at jeg i en periode på videregående kledde meg ganske mye som en skater, selv om jeg ikke skater selv. Skal begynne til våren altså. Lover :innocent:

Saken er vel at det blir kjedelig hvis man er for like, men samtidig vil man også helst ha masse til felles også. Vanskelig balansegang, det der.

Lenke til kommentar

Haha,på ungdomskolen ble jeg kallt "skate-Linn". Er egentlig bare råpinlig å se tilbake på .

Og jo, til alle gutter som drømmer om gamer-dame..

Tenk på at dersom dama er like interessert i spill som deg, kommer hun til å okkupere tv'en og konsollen din rimelig mye. Og ikke minst mase på deg når du okkuperer den... "er det ikke min tur snart....?"

Jeg og exen måtte anskaffe 2 tv'er og 2 xbox360'er :ph34r:

Lenke til kommentar
selv om jeg ikke skater selv. Skal begynne til våren altså. Lover :innocent:

Haha, joiner deg jeg! har brett men kom aldri igang. :whistle:

edit: forutsatt at du er i oslo området da selvsagt :D litt over-the-top viss jeg må dra til tromsø for å få noen å skate med :p

kom også på at jeg har et komplett brett og en tony hawk plate :blush:

Tenk på at dersom dama er like interessert i spill som deg, kommer hun til å okkupere tv'en og konsollen din rimelig mye. Og ikke minst mase på deg når du okkuperer den... "er det ikke min tur snart....?"

Jeg og exen måtte anskaffe 2 tv'er og 2 xbox360'er

Hehe, da hadde det vært smartere å ta en ps3 også`? pluss viss en spiller på tv'en kan den andre bruke pcen?

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hyde_*

=D har mere håp nå i alle fall! virker som det fins damer som dette. da er det bare å finne en bra måte å møte noen. Takk tel alle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...