Gjest Guest_Hyde_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ok først og fremst, dette er IKKE en kontaktannonse o.l. jeg har bare aldri møtt en slik dame, men har hørt myter bare lurer på om det er jeg som aldri har klart å treffe en riktig jente.. Man kan vel si at jeg "leter" etter ei dame 22år+ som ville vært morsom å prate med, om viktige og uviktige ting, noen eksempler: ¤ om reklamefilmer og hvor mye man hater/liker en ¤ om filmer og hvor evt riktige de er i forhold til sitt første medie ¤ politikk på nivået; hva om (insert parti) styrte landet. Svar: fuck de! ¤ sex, alt om og rundt ¤ kommentere hvordan folk man ser ser ut, eller hvordan du føler at en tigger i byen har misforstått da han har valgt å spille blokkfløyte, surt i tillegg og står i februar å spiller julesanger. Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup? som synes at det ikke gjør noe å bare sitte å laxe på sofaen og se en film for x. gang, fordi den er bra/morsom. som mener at man ikke alltid trenger en god grunn for å gjøre noe, som at man kan dra å gå rundt i sentrum bare for å ikke sitte hjemme som synes det er verdt en gang i bland å gå ut å spise på et sted som f.eks Hard Rock Cafe som klarer å bestemme noe selv, og ikke alltid svare, "bestem du" som mener at å bade er faktisk å ha det gøy i vannet f.eks på stranda, "bryte", hoppe, base etc ikke bare stå i vannet eller svømme. som synes det kan være gøy å ha en type som ikke alltid tar ting alvorlig som er litt bajas innimellom som kan tåle at å komme med kommentarer og eksempler for å sjokkere etc ikke betyr at man mener disse tingene, eks: reklame om barn i et eller annet land "ububu må gå 4mil hver dag for å hente vann" KOMMENTAR: DA ER HAN DUM, HAN BØR FLYTTE NÆRMERE VANNET SÅ SLIPPER HAN DET. Jeg spør som sagt fordi jeg tror kanskje ikke den "perfekte" kvinnen eksisterer. er det noen som er sånn ville jeg gjerne møtt/snakket med dem, men dette er mere et spm om de finnes, om noen vet om disse damene, for å evt skaffe et håp for min del. for jeg har møtt alle mulige andre kvinner føles det ut som. de har enten aldri likt/tatt del i mine interesser eller syntes at en samtale MÅ ha en mening, og at å kommentere tiggern bare er teit, og at å irritere seg for reklamer på tv er idiotisk. ellers har de hatt så mye regler, ikke vits å dra til byn uten grunn, ikke vits å bruke penger på å spise ute. base i vannet er barnslig, kommentert at humoren min er teit etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Om samme dama tilfeldigvis er 15 år, så send en pm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mennesker finnes i alle varianter, så ja. Men du må nok hinte litt om at hun skal være slik da. Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er såååå enig ass lol perfekte dama!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg synes ikke dette virkelig er så strenge krav. Du skal nok fint klare å finne en slik jente. Endret 10. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "dame 22år+" + "Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?" Nettopp HER er flaskehalsen... Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "Kunne likt og tatt del i". Ikke at hun har interessen fra før av, men at hun kan sette seg inn litt inn i det, gjerne for din skyld. Er ikke så alt for mange jenter som interesserte i spill nei, men det skal ikke all verdens til for å få hun til å spille litt med deg. Men å gjøre hun til en gamer er en annen sak. Det samme gjelder skating. Men hvis håpet hans er å finne en jente som er Kunstnerisk komiker som er en film og spillinteressert skateboard-proff, så vil han nok slite. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Selvfølgelig vil det ikke være noe problem å få de fleste jenter med på å prøve litt spilling/skating... Men som TS sier, disse tingene er "interesser"... Greit nok å sette seg inn i tingene, men det betyr ikke at jenta vil like/interessere seg for det å ta del i dem... Det må stikke dypere enn som så, og nå er det nå sånn at jenter som kan like/interessere seg for spilling/skating er en mangelvare. Men vil man egentlig at ens kjæreste skal sette seg inn i ens interesser for ens egen skyld, selv om, hvis kjæresten hadde vært genuint interessert, hadde satt seg inn i interessene uten ens egen forespørsel? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hyde_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 takk for mange svar. når det gjelder det med film og kommentere er ikke et krav, det er et eksempel på hvordan jeg prater og hvor variert mine temaer er, alltså: jeg kan kommentere tiggeren som jeg snakket om før mens vi går i byn, for så å kommetere hvordan la oss si at valkyre (nye filmen) egentlig blir en antihelt film i forhold til plottet i filmen, linke det til hvordan det ville vært historisk, linke det til hvordan det ville funka med hitler i dag, linket til en nåtidens politikk, for å linke tilbake til en annen film etc etc etc (dette er et røft utdrag av en samtale jeg og en kompis har hatt, og med sånt små-uviktigheter av prat er noe jeg virkelig nyter.) skating og spill "flaskehalsen" er mine interesser, dama trenger ikke skate, men gøy viss hun gjør det, men må liksom ikke ha noe imot mine interesser. Spill er en ønskedrøm, skulle virkelig kjent ei dame man kunne satt seg ned å spillt med. utenom singstar bare. ikke en typisk Anti-spill.. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Selvfølgelig vil det ikke være noe problem å få de fleste jenter med på å prøve litt spilling/skating... Men som TS sier, disse tingene er "interesser"... Greit nok å sette seg inn i tingene, men det betyr ikke at jenta vil like/interessere seg for det å ta del i dem... Det må stikke dypere enn som så, og nå er det nå sånn at jenter som kan like/interessere seg for spilling/skating er en mangelvare. Nå skrev jeg vel "det skal ikke all verdens til for å få hun til å spille litt med deg." ikke "men det skal ikke all verdens til for å få hun til å prøve et spill med deg."? Disse tingene er interesser for Malley, ikke interesser for dama. Han skriver ikke at dette skal bli interesser for dama heller, men at hun skal kunne ta del i det sammen med han, noe jeg ikke tror er så alt for vannskelig. At jenter som interesserer seg for spilling fra før av er en mangelvare, er helt sikker riktig ja. Men at du kan finne et spill dere begge faktisk kan finne underholdene å spille sammen vil jeg tro ikke skal være så alt for problematisk. Spesielt hvis hun ser at det er en stor interesse for deg, så hun gir det en real sjanse. Bare for å nevne det igjen, målet er ikke å gjøre henne om til en gamer. (Det samme gjelder skating) EDIT: Såklart vil du også finne jenter som vil være helt motstand av spilling, "omg spilling er teit gutte ting", men jeg har en oppfattning om at det ikke gjelder for majoriteten. Endret 10. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "dame 22år+" + "Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?" Nettopp HER er flaskehalsen... finnes da skate jenter der ute, jeg har sett dem, og jeg har sett jenter i spillbutikker, ikke alle kjøper til typen sin? jeg har sett dem, akkurat som bigfoot Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup? Jeg tror det er begrepet "å ta del i" som vi trenger å definere... I hvilken grad mener du her, trådstarter, at jenta skal ta del i dine interesser (som ikke er hennes egne)? ...For det er jo klart at hvis denne deltakingen skal være noe annet enn påtatt og falsk interesse for din egen skyld, så MÅ jentas interesser for deltakelsen være grunnet i noe annet enn interessene til typen sin. ...Jeg tror det er et fåtall av jenter som for alltid gidder å late som om de liker/interesserer seg for ting (pga. typen gjør det), som egentlig ikke interesserer dem... Endret 10. februar 2009 av J-Core Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup? Jeg tror det er begrepet "å ta del i" som vi trenger å definere... I hvilken grad mener du her, trådstarter, at jenta skal ta del i dine interesser (som ikke er hennes egne)? ...For det er jo klart at hvis denne deltakingen skal være noe annet enn påtatt og falsk interesse for din egen skyld, så MÅ jentas interesser for deltakelsen være grunnet i noe annet enn interessene til typen sin. ...Jeg tror det er et fåtall av jenter som for alltid gidder å late som om de liker/interesserer seg for ting (pga. typen gjør det), som egentlig ikke interesserer dem... er vel at de har interessene fra før? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis man ser på setningen: "Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?" så virker det som om trådstarter leter etter en som er villig til å tilpasse seg hans interesser.... Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 for det er jo klart at hvis denne deltakingen skal være noe annet enn påtatt og falsk interesse for din egen skyld, så MÅ jentas interesser for deltakelsen være grunnet i noe annet enn interessene til typen sin. ...Jeg tror det er et fåtall av jenter som for alltid gidder å late som om de liker/interesserer seg for ting (pga. typen gjør det), som egentlig ikke interesserer dem... Er det med påtatt og falsk interesse rettet mot mine utsagn? I så fall har jeg aldri sagt at jenta skal late som eller være falsk. Det jeg skrev var "Men at du kan finne et spill dere begge faktisk kan finne underholdene å spille sammen vil jeg tro ikke skal være så alt for problematisk." Altså at hun vil like det å spille sammen med deg, men at hun trolig ikke kommer til å spille no særlig for seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hyde_* Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg mener ikke at de skal tilpasse seg, f.eks når jeg skater, at hun bare blir med e.l trenger ikke delta direkte. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Alt er mulig - Man skal ikke se bort i fra at det er mange jenter som godt kunne tenke seg og dele de interessene med deg ja... men om du ønsker mange treff er vel muligens en annen side og annbefale STÅ PÅ Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) for det er jo klart at hvis denne deltakingen skal være noe annet enn påtatt og falsk interesse for din egen skyld, så MÅ jentas interesser for deltakelsen være grunnet i noe annet enn interessene til typen sin. ...Jeg tror det er et fåtall av jenter som for alltid gidder å late som om de liker/interesserer seg for ting (pga. typen gjør det), som egentlig ikke interesserer dem... Er det med påtatt og falsk interesse rettet mot mine utsagn? I så fall har jeg aldri sagt at jenta skal late som eller være falsk. Det jeg skrev var "Men at du kan finne et spill dere begge faktisk kan finne underholdene å spille sammen vil jeg tro ikke skal være så alt for problematisk." Altså at hun vil like det å spille sammen med deg, men at hun trolig ikke kommer til å spille no særlig for seg selv. Nei, var egentlig ikke rettet mot dine utsagn. Så var det spørsmålet om hvor lenge jenta vil like å spille et spill fordi det er sammen med typen... Hvis spill i seg selv ikke appellerer, så vil det ikke ta uhorvelig lang tid før selv det å spille sammen med typen blir en ting hun ikke vil... jeg mener ikke at de skal tilpasse seg, f.eks når jeg skater, at hun bare blir med e.l trenger ikke delta direkte. Så du vil hun bare skal henge passivt rundt deg... Være en accessory til deg? Endret 10. februar 2009 av J-Core Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Man må gi å ta i et forhold, og leter du etter en kvinne som deler alle interessene dine like mye som deg selv så vil du nok lete lenge. Er det ikke like viktig at kvinnen tar med seg en sunn dose egne interesser inn i forholdet også, slik at du kan prøve ut like mye nytt som du forventer at partneren skal gjøre? Det blir nok vanskelig å finne en kvinne som synes det er morsomt å høre på flåsete utsagn om Redd Barna-reklamer, nettopp derfor er det noe man heller kan gjøre med gutta der alle kan finne glede i denne typen humor. Skal partneren se på mens du skater, må du kunne være med på å se på henne mens hun er på hopptrening med bikkja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå