Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det en jente som dette?

Gjest Guest_Hyde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hyde_*

Ok først og fremst, dette er IKKE en kontaktannonse o.l. jeg har bare aldri møtt en slik dame, men har hørt myter :p bare lurer på om det er jeg som aldri har klart å treffe en riktig jente..

Man kan vel si at jeg "leter" etter ei dame 22år+

som ville vært morsom å prate med, om viktige og uviktige ting, noen eksempler:

¤ om reklamefilmer og hvor mye man hater/liker en

¤ om filmer og hvor evt riktige de er i forhold til sitt første medie

¤ politikk på nivået; hva om (insert parti) styrte landet. Svar: fuck de!

¤ sex, alt om og rundt

¤ kommentere hvordan folk man ser ser ut, eller hvordan du føler at en tigger i byen har misforstått da han har valgt å spille blokkfløyte, surt i tillegg og står i februar å spiller julesanger.

Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?

som synes at det ikke gjør noe å bare sitte å laxe på sofaen og se en film for x. gang, fordi den er bra/morsom.

som mener at man ikke alltid trenger en god grunn for å gjøre noe, som at man kan dra å gå rundt i sentrum bare for å ikke sitte hjemme

som synes det er verdt en gang i bland å gå ut å spise på et sted som f.eks Hard Rock Cafe

som klarer å bestemme noe selv, og ikke alltid svare, "bestem du"

Jeg spør som sagt fordi jeg tror kanskje ikke den "perfekte" kvinnen eksisterer. er det noen som er sånn ville jeg gjerne møtt/snakket med dem, men dette er mere et spm om de finnes, om noen vet om disse damene, for å evt skaffe et håp for min del. for jeg har møtt alle mulige andre kvinner føles det ut som.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
¤ om reklamefilmer og hvor mye man hater/liker en

Ikke usannsynlig

Her begrenser du deg kraftig. Tror flertallet av befolkningen, gutter som jenter, ville stryke på denne.

¤ politikk på nivået; hva om (insert parti) styrte landet. Svar: fuck de!

Vi du ha en som er sinna eller ikke interessert i politikk? Uansett så finner du nok begge.

¤ sex, alt om og rundt

Har man det så kan man snakke om det.

¤ kommentere hvordan folk man ser ser ut, eller hvordan du føler at en tigger i byen har misforstått da han har valgt å spille blokkfløyte, surt i tillegg og står i februar å spiller julesanger.

Det finnes jenter med humor ja. Noen ler av vitsene dine, andre kommer med de selv. Antkeligvis flest i den første gruppen.

Og som uten problemer kunne likt og tatt del i interesser som skating, spill, tegning, film og standup?

Hmmm...En del som hadde vært med 2-3 av de 5 tingene kanskje? Ikke alle 5.

som synes at det ikke gjør noe å bare sitte å laxe på sofaen og se en film for x. gang, fordi den er bra/morsom.

Ja, det er vel grense for hvor mange ganger man vil se titanic? De fleste liker best å se nye filmer, her begrenser du deg.

som mener at man ikke alltid trenger en god grunn for å gjøre noe, som at man kan dra å gå rundt i sentrum bare for å ikke sitte hjemme

De fleste blir med om du trekker dem.

som synes det er verdt en gang i bland å gå ut å spise på et sted som f.eks Hard Rock Cafe

De fleste liker å bli tatt utendørs og matet, jeg ville si at så og si alle liker dette.

Fin balansegang her. Tipper den over ligger ballene dine i et glass på bordet og eneste du får bestemme er hva du skal ha på skiven.

Skaff deg en jente du liker og som har de egenskapene som er viktigst for deg. Resten har du kammerater til.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hyde_*

når det gjalt politikken tenkte jeg mere at man han ha en samtale, som ikke går noe sted egentlig, som ikke har en annen funksjon enn tanker og underholdning. De fleste damene jeg har kjent har vært at man snakker om et tema, og det er en grunn for det, ikke "fri tenking" kan man si.

når det gjaldt å se en film flere ganger er et eks, jeg liker et stand up show, og kan se det flere ganger, la oss si 3 ganger på et halvt år da.

det jeg mente med film og sitt første medie er da som ringenes herre i forhold til boka, max payne i forhold til spillet, jekyll & hyde fra league of extraordinary gentlemen i forhold til hvordan de ble portrettert i boka?

og vil ha ei dame som har litt initiativ, men ikke må kotrollere :p

viss noen skjønte...

Lenke til kommentar

Kan vel si jeg har funnet henne , greier og komuniserer bra , blander seg ikke oppi hva den andres hobby er , uansett hvor harry ( Airsofter jeg ) , ser mye film , liker og gå turer , lage mat hjemme , inviterer venner , gå på fest av og til ( er ikke den "Fest vær uke" fyren jeg) , bestemer og diskuterer tingene vi gjør , rettferdig skal det være. Tja tror det var alt. Sex er ikke noe problem og diskuterer og tørre og si ting.

Edit

OG selvsagt , ingen er perfekte , og det er den del av et forhold å kunne respektere værandre litt å ikke pirke på alt ;)

Endret av Yuri555
Lenke til kommentar

Postet dette i den andre tråden din (som er helt lik):

Jeg synes ikke dette virkelig er så strenge krav. Du skal nok fint klare å finne en slik jente.

Men for å kommentere litt:

Her begrenser du deg kraftig. Tror flertallet av befolkningen, gutter som jenter, ville stryke på denne.

Altså det å se en film, og deretter kommentere hvordan filmen var satt opp i følge f.eks boken eller en tidligere versjon av filmen? Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal stryke på dette. (forutser at personen har lest boka / sett den gamle filmen)

Fin balansegang her. Tipper den over ligger ballene dine i et glass på bordet og eneste du får bestemme er hva du skal ha på skiven.

Etter min erfaring er jentene enten helt på den "bestem du!" eller "Jeg skal ha en innsigelse på alt!"

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Altså det å se en film, og deretter kommentere hvordan filmen var satt opp i følge f.eks boken eller en tidligere versjon av filmen? Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal stryke på dette. (forutser at personen har lest boka / sett den gamle filmen)

Jeg har lest et fåtall av bøker som jeg har sett filmen til og omvendt. Jeg tror ikke den gjennomsnittlige nordmann er både så bok- og filminteressert at det er særlig mange som både leser bøkene og ser filmene.

Og hvis du ville diskutere en av de bøkene jeg har sett filmen til (eller omvendt) så er det begrenset hvor mange minutter jeg hadde giddet å snakke om det, max 10. Tror at i den jevne befolkning er et mindretall som ville engasjere seg noe videre.

Lenke til kommentar
Jeg har lest et fåtall av bøker som jeg har sett filmen til og omvendt. Jeg tror ikke den gjennomsnittlige nordmann er både så bok- og filminteressert at det er særlig mange som både leser bøkene og ser filmene.

Derfor jeg forutså at man faktisk hadde gjort dette... Jeg er selv inngen flittig bokleser, så jeg har vært med i ganske få av "boka vs filmen" diskusjoner. Derimot er de fleste jeg møter, inkludert meg selv, aktive med i diskusjoner om tv-serier og filmer, og hvis man kommer inn på hvordan den var satt opp i motsetning til boken tror jeg nok de fleste ville svart noe annet enn "hvem bryr seg om boka?" (igjen, hvis dem har lest boka).

Å ha en lang innholdsrik diskusjon om akuratt den lille biten vil nok ikke skje, men så var jo punktet hans det å diskutere om filmer, og eventuelt hvor riktig den er i forhold til sitt første medie. Ikke at diskusjonen skal handle om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...