lando calrissian Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Når jeg logger inn på FB kontoen min går det et par sekunder så kommer det en innboks melding, og så blir jeg logget ut. Er det bare min konto som tuller seg eller er det flere som opplever dette? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hey, samme her. logger seg konstant ut etter 2-3 sekunder. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) kan kontoen være hacket? jeg har byttet passord 10 ganger nå, kjørt alt jeg har av virus, spyware osv programer uten hell. blir logget ut nesten med en gang. sykt irriterende Endret 10. februar 2009 av lando calrissian Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 tviler, sikkert bare no greier med sida. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 faen, samme greiene fortsatt, logger ut automatisk etter 2-3 sekunder. har skiftet passord men logger ut fortsatt :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå