tanx Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Jeg avinstallerte nettopp et windows skin, og jeg restartet PCen. Det som nå er problemet er at jeg ikke får startet opp PCen, når jeg starter den opp er skjermen helt svart, windows temaet mangler. Mens når jeg starter den i sikkermodus, så kommer vanlig loginskjerm for brukere opp, men når jeg logger på så blir alt svart unntatt noen elementer på skrivebordet. Hvordan får jeg tilbake det gamle windows temaet uten å formatere? Mvh TanX Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Her er hvordan i vista http://windowshelp.microsoft.com/Windows/n...fbd85c1044.mspx Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takker for den, men det er ikke problemet. Jeg kommer ikke inn i windows da jeg på mystisk måte har slettet den originelle tema-filen. Jeg har forøvrig XP. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du mener kansje at explorer.exe ikke starter. Da får du bare svart bakgrunn+startlinjen ikke kommer opp. Prøv å trykke ctrl+alt+delete så du får opp oppgavebehandling. Trykk på FIL-> "ny oppgave (kjør)" og skriv explorer.exe Og se om det ikke kommer da. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, alt slikt fungerer, men windows mangler tema, alt er svart. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vil Zune theme gi korrekt utseende? http://download.microsoft.com/download/e/a...esktopTheme.msi Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ok, om du mener at bare bakgrunsbildet er borte så er det jo bare å finne et bilde på nett foreksempel. Høyreklikke på bildet og velge som bakgrunn. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 zune fikset det, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ingen årsak Fungerte den standard blå da eller holder du deg til zune? Lenke til kommentar
tanx Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 holder meg til Zune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå