Felon Musk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg ble også veldig skuffet over far cry 2. Det jeg irriterer meg mest over er at det ikke er noe morro å skyte. Er det bare jeg som har blitt bortskjemt av den gode våpenfølelsen til Call of Duty 4:hmm: ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg liker heller ikke spillkontrollen i FC2. Er mer fan av CoD 4 som har nærmest perfekt kontroll. Men map editoren elsker jeg. Håper man etterhvert kan putte dyr i multiplayer maps, og lage single player stories. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg ble også veldig skuffet over far cry 2. Det jeg irriterer meg mest over er at det ikke er noe morro å skyte. Er det bare jeg som har blitt bortskjemt av den gode våpenfølelsen til Call of Duty 4:hmm: ? Akkurat dette her er jeg veldig uenig i. FC2 har mange dårlige sider, men skyting er ikke én av dem. I hvert fall på PC føles det deilig å tømme et magasin eller skyte en rakett. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg ble også veldig skuffet over far cry 2. Det jeg irriterer meg mest over er at det ikke er noe morro å skyte. Er det bare jeg som har blitt bortskjemt av den gode våpenfølelsen til Call of Duty 4:hmm: ? Akkurat dette her er jeg veldig uenig i. FC2 har mange dårlige sider, men skyting er ikke én av dem. I hvert fall på PC føles det deilig å tømme et magasin eller skyte en rakett. Prøvd COD4? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes heller ikke våpenfølelsen var så utrolig bra... Og jeg elsker CoD 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg