Thomasen Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Faen ta de som søpler jeg hater sånne folk som kaster søppel uten å tenke over hva de gjør skulle hvert som i USA skutt på gatene i new yourk! Neida hvem har ikke kasta søppel ut før da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Litt skummelt tema du har valgt (tenk nazi), men jeg hater folk som kaster drit rundt seg uten kvaler i det hele tatt. Fordømte forsøplere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Ting man alltid sier når man kommer over svenskegrensa: "Hold norge reint". Da er det på tide å kaste søppel på den andre side Fast tradition Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jepp er lei av å dra på fisketur og se på all bosset som ligger rundt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 skitt ta de som søpler jeg hater sånne folk som kaster søppel uten å tenke over hva de gjør skulle hvert som i USA skutt på gatene i new yourk! Neida hvem har ikke kasta søppel ut før da? Åssen greide dere å skjønne hva han mente? Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 mmm, men man må også tenke på denne måten: Idrettslag får betalt for å gå langs motorvei å plukke søkkel. Ingenting søppel på veiene -> inger penger til Idrettslag. Når jeg har en filosofi om at det er bedre at bilen er ryddig enn at det er det på yttersiden, så mener jeg at jeg gjør mitt for at idretten fortsatt holder mål i norge Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jepp er lei av å dra på fisketur og se på all bosset som ligger rundt. Einig!!! Poppulere fiskeplassar e´ som oftast fulle i drit!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Sosohal: SKjønte ikke den med engang jeg heller, han skrev det litt rart syns jeg... [new yourk] Men uansett, hold gatene fri for søppel, utonnom i Bergen da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 [new yourk] Vel, det blir jo både feil skrivemåte og uttale.. Det skrivast "New York", og uttalast [Nu jårk] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 [new yourk] Vel, det blir jo både feil skrivemåte og uttale.. Det skrivast "New York", og uttalast [Nu jårk] Feil. Det blir selvsagt [nju] og ikke [nu]. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Ting man alltid sier når man kommer over svenskegrensa: "Hold norge reint". Da er det på tide å kaste søppel på den andre side Congratulations! You just made my shit-list! Åssen greide dere å skjønne hva han mente? Jeg sov bare når det var diktanalyse og sånt. Ellers var jeg våken i norsktimene. (og i engelsktimene, som du sikkert ser) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Ting man alltid sier når man kommer over svenskegrensa: "Hold norge reint". Da er det på tide å kaste søppel på den andre side Congratulations! You just made my shit-list! Takker. Jeg er stolt nå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg sov bare når det var diktanalyse og sånt. Ellers var jeg våken i norsktimene. (og i engelsktimene, som du sikkert ser) Det skal være "Jeg sov bare da det var diktanalyse og sånt". Vi har heller aldri lært å tolke helt übertotalt skeiv norsk på skolen heller. Og det er bidige irriterende at du hele tiden på forminske skrifta di. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Neinei. Jeg sov hver gang, serru. Ikke den gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Og det er bidige irriterende at du hele tiden på forminske skrifta di. Nei det er ikke lett på en 17" :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Neinei. Jeg sov hver gang, serru. Ikke den gang.Så lenge du bare gjorde det hver gang, er det fortsatt "da" som skal brukes. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Neinei. Jeg sov hver gang, serru. Ikke den gang.Så lenge du bare gjorde det hver gang, er det fortsatt "da" som skal brukes. Hver gang når, den gang da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Neinei. Jeg sov hver gang, serru. Ikke den gang.Så lenge du bare gjorde det hver gang, er det fortsatt "da" som skal brukes. Hver gang når, den gang da.Nettopp. Han gjorde kun den gang, og ikke nå. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Neinei. Jeg sov hver gang, serru. Ikke den gang.Så lenge du bare gjorde det hver gang, er det fortsatt "da" som skal brukes. Hver gang når, den gang da.Nettopp. Han gjorde kun den gang, og ikke nå. Hvorfor finnes det ikke en "uenig smiley"? Hadde trengt den nå. Kunne brukt den hver gang når jeg er uenig. Kanskje lage en sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg