rubme Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. Skal kjøpe konsoll til barna mine. Hvilke konsoll egner seg best for barn under 10? De har ikke noe forhold til noen typer tv-spill, så her har vi ett blankt utgangspunkt. Mange takk Rubme Lenke til kommentar
Kaptein Potetmos Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Nintendo Wii. For begrunnelse har Nintendo "alle" barnespill på markedet. Om så barna ikke har noe forhold til Mario ennå, så kommer de nok til å få det etter hvert, så det er like greit å ha konsollen man kan spille mario-spill på uansett. ;P Wii har også fokus på familieunderholdning, og at man i all hovedsak skal kunne hygge seg uten at man trenger å være del av en spesiell målgruppe som liker å skyte folk eller være mensa-kandidat. Eneste jeg stusser på med Wii er kontrollene siden de jo lett flyr veggimellom når folk(både store og små) ikke klarer å holde de fast. Men jeg ville valgt Wii uten å tenke meg om to ganger . Endret 10. februar 2009 av Kaptein Potetmos Lenke til kommentar
rubme Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Mange takk for svaret. Du virker sikker i din sak så eg skal invister til uka. Mario er velkommen inn i min stue. Igjen mange takk:) Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Enten Wii som nevnt eller Nintendo 64. Nintendo 64 er mye lettere å forstå enn alle "nymotens" konsoller for små barn og har veldig mange kjekke spill(også mange dårlige).. Minuset er at du må kjøpe alt brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå