UUnreal Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Historien er som følger. Bestiller hotel.com den 14. jan. Overfører penger til visakortet mitt før jeg bestiller. Fullfører bestillingen og ser pengene forsvinne ifra konto etterpå på nettbanken. Tror alt er ok og gleder meg til ferie. Den 19 går jeg plutselig i kraftig minus og da går IAN Travel Services inn og trekker for samme beløp på konto. Jeg vil ha pengene mine tilbake, men bank, teller, og hotel.com er lite villige til å hjelpe. hotel.com kan dokumentere at de tok pengene den 15. Det kan ikke banken. Banken kan kun dokumentere den 19. http://www.idg.no/nyheter/article32605.ece Det som har skjedd han har skjedd meg. Jeg har da overført over 10.000 til konto for ett hotel som skulle kostet rundt 5000. Hva skal jeg gjøre for å få pengene tilbake. Har kontaktet hotel i usa som siste utvei. Hjelp anyone? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg unngår så langt som mulig hotellportaler som hotels.com som trekker beløpet på forhånd. Men det hjelper neppe deg selv nå. Hvordan kan samme beløp være trukket 2 ganger uten at banken ser det? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg unngår så langt som mulig hotellportaler som hotels.com som trekker beløpet på forhånd. Men det hjelper neppe deg selv nå. Hvordan kan samme beløp være trukket 2 ganger uten at banken ser det? Hotel.com bekrefter at de har tatt penger den 15. Agent trakk den 19. Den kan banken bekrefte. Så Jeg kan dokumentere alt, men går dårlig for det. Dessuten har jeg overført beløpet 2 ganger og skulle ikke ha kommet i masse minus. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At hotel.com trekker på forhånd opplyser de ganske så klart. Sier hotellet at bookingen ikke er betalt og det står ganske så klart på kvittering fra Hotel.com at det er så må du løse problemet der og da. Har selv vert i en lignende situasjon og tok da opp telefonen og fikk straks løst opp i problemet. Velger du istedenfor å ordne opp i saken å bare gi hotellet kort for å trekke enda mere penger kan det vel regnes som driks. Eller kanskje du betalte for et annet rom som noen andre brukte. Skjønner godt at du får problemer med å få tilbake pengere, men du har jo lov å prøve seg. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 At hotel.com trekker på forhånd opplyser de ganske så klart. Sier hotellet at bookingen ikke er betalt og det står ganske så klart på kvittering fra Hotel.com at det er så må du løse problemet der og da. Har selv vert i en lignende situasjon og tok da opp telefonen og fikk straks løst opp i problemet. Velger du istedenfor å ordne opp i saken å bare gi hotellet kort for å trekke enda mere penger kan det vel regnes som driks. Eller kanskje du betalte for et annet rom som noen andre brukte. Skjønner godt at du får problemer med å få tilbake pengere, men du har jo lov å prøve seg. Hotellet er betalt, men det er ikke det som er problemet. Jeg har betalt for det 2 ganger. Når jeg logger inn på sidene dems har jeg 2 bestillinger på samme hotell.Altså hotel og agent har tatt penger ifra min konto. Hva skjedde deg? Hotellet har aldri fått mitt kortnr. Alt har gått via hotel.com Jeg tok tak i det så fort jeg kunne. Så fort hotel.com trakk pengene for 2. gang og det ble ett problem. Jeg har nå sendt dem skjermbildet mitt som viser 2 bestillinger håper de kan fikse opp i det nå. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Using the phone number found in the other Rip Off Report filed against Hotels.com for the exact same situation (214-361-7311) It takes you to the corporate head quarters. I asked for the fraud department and was quickly transfered. The person looked up the account, saw an IP from Algeria and an address from Algeria, and immeadiately canceled the booking and the money should be refunded in 7 buisness days. So long story short, don't call their customer care, call corporate head quarters. They need to train their customer care department on how to handle this situation...... Ikke samme problem som deg, men virker som flere har hatt bedre hell med å ringe det telefonummeret i stedet for "customer care"... link Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Using the phone number found in the other Rip Off Report filed against Hotels.com for the exact same situation (214-361-7311) It takes you to the corporate head quarters. I asked for the fraud department and was quickly transfered. The person looked up the account, saw an IP from Algeria and an address from Algeria, and immeadiately canceled the booking and the money should be refunded in 7 buisness days. So long story short, don't call their customer care, call corporate head quarters. They need to train their customer care department on how to handle this situation...... Ikke samme problem som deg, men virker som flere har hatt bedre hell med å ringe det telefonummeret i stedet for "customer care"... link Kundeservicen dems suger ja.... ville heller mailet det kontoret, men siste utvei blir vel å ringe til usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå