RasmusKRiis Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Hva synes dere om dette "litt" spesielle bildet? Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Får ikke helt til å like det. liker ikke at det er uskarpt og liker heller ikke "forstyrrelsene" til venstre i bildet. Kunne gjerne også vært kraftige farger. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, dette funker heller ikke for meg. Blir for mye lys og liker det ikke noe spessielt godt desverre. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes bildet funker i lite format som man ser den før man åpner den. Det blir for sterk lys og for lite fokus når det er større. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, hadde en vis mistanke at det ikke fungerte, men var ikke helt sikker. Takk for at jeg har fått bekreftet det jeg trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå