Kapli Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hey Skal kjøpe et nytt tastatur, men vetke helt hvilket. Står nå mellom Lycosa og G15. Også åpen for andre forslag. Har selvfølgelig lyst på G19, men utifra hva den koster i USA så er den litt for dyr. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hey Skal kjøpe et nytt tastatur, men vetke helt hvilket. Står nå mellom Lycosa og G15. Også åpen for andre forslag. Har selvfølgelig lyst på G19, men utifra hva den koster i USA så er den litt for dyr. Takker på forhånd. Jegt fikk Logitech G15 for ikke så veldig lenge siden og jeg er UTROLIG godt fornøyd med det. Det er gode taster, det er display som viser f.eks hva du hører på, dato og tid, hvor mye ram og cpu yter og den har en stoppeklokke fint hvis du spiller og har satt inn en pizza eller noe men det er ihvertfall et tastatur jeg kan anbefale deg på det sterkeste =) Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hm, men lycosa ser litt mer smooth ut syns jeg, den har også lyd og mic porter som jeg ikke tror G15 har, det er litt rart :S Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hm, men lycosa ser litt mer smooth ut syns jeg, den har også lyd og mic porter som jeg ikke tror G15 har, det er litt rart :S G15 har ingen mic porter, ikke som jeg kan finne. Men jeg fant 2 Usb porter, som jeg ikke visste at jeg hadde :O hahah... litt eid, for jeg har dette tastaturet noen måneder nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå