Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Vil jo ikke ha noe som er fullt av riper og manual full av eselører og kaffeflekker. Legendariske spill som FF7 er samleobjekt også. Endret 13. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ^^ Jeg sa halvparten av prisen, ikke en fjerdedel ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Husker jeg spurte etter Castlevania: Symphony of the Night (PS1) på gamle Spiderman i Oslo. Da lyste det i øynene til karen i kassa og sa at "Haha, hvis vi hadde en mint versjon av det hadde det ikke stått nede blant de andre spillene hvertfall. Og ikke billig heller. Skaffer du det og vil selge det skal du få GOD pris". Heldigvis får man det på Xbox live arcade nå..kjekt om FF7 kom dit og Endret 13. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ff7 er det beste ff spillet i serien og det er sjeldent,jeg fant ff7 usa versjon på finn.no jeg,heldigvis hadde jeg chippa min ps1 når jeg var liten.hehe. men hvis folk skal begynne med et ff spill så er det ff7,så synes jeg kampsystemet i ff9 er ganske bra også.ff 10 runda jeg for noen dager siden,litt unikt men ganske rått kampsystem.så skaffa jeg meg ff 12 også og prøvde det ut idag, og helt fra starten merka jeg at det var helt på tryne.det nye kampsystemet er det dårligste jeg har testa,og fant ikke fram til navigeringen.og det finnes faktisk flere magics: white magic,blk,green og en annen trur jeg.hvorfor bare tok de ikke white og black sann som i ff10 eller ff9, og ja en ting til,det heter ikke summons lengre,det heter Espers ffs. Sann som i ff7 og ff9 og ff10 heter det summons eller som i ff10 aeons,man har ikke engang de standarde summons med engang: shiva,ifrit,bahamut eller odin style summon. og man kan faktisk få side proffesions. trur jeg aldri har blitt mer skuffa over et ff spill en ff 12,bare et tips til de som har lyst til å prøve ut ff12,ikke bry deg,det suger,og de som sier det er bra,de bør teste ut ff7,ff9 og ff10 istedet. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tror du kommer til å like FF12 om du bare prøver det litt til Selv om mye er annerledes er det mange forbedringer... Jeg syntes heller ikke det er et av de beste FF-spillene, men et dårlig FF-spill er bedre enn de fleste andre "vanlige" spill vettu Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) ff7 er det beste ff spillet i serien og det er sjeldent,jeg fant ff7 usa versjon på finn.no jeg,heldigvis hadde jeg chippa min ps1 når jeg var liten.hehe. men hvis folk skal begynne med et ff spill så er det ff7,så synes jeg kampsystemet i ff9 er ganske bra også.ff 10 runda jeg for noen dager siden,litt unikt men ganske rått kampsystem.så skaffa jeg meg ff 12 også og prøvde det ut idag, og helt fra starten merka jeg at det var helt på tryne.det nye kampsystemet er det dårligste jeg har testa,og fant ikke fram til navigeringen.og det finnes faktisk flere magics: white magic,blk,green og en annen trur jeg.hvorfor bare tok de ikke white og black sann som i ff10 eller ff9, og ja en ting til,det heter ikke summons lengre,det heter Espers ffs. Sann som i ff7 og ff9 og ff10 heter det summons eller som i ff10 aeons,man har ikke engang de standarde summons med engang: shiva,ifrit,bahamut eller odin style summon. og man kan faktisk få side proffesions. trur jeg aldri har blitt mer skuffa over et ff spill en ff 12,bare et tips til de som har lyst til å prøve ut ff12,ikke bry deg,det suger,og de som sier det er bra,de bør teste ut ff7,ff9 og ff10 istedet. typisk barnslig negativ holdning til nye ting.. Jeg mener ikke nødvendigvis at FF12 er best, men slakten din blir bare teit Jeg har spillt gjennom FF9 og begynte på FF12 i fjor.. synest det er like bra som FF9. 1. Kampsystemet i ff9 er på sett og vis utdatert, noe Square viser ved både i FF12 og FF13 gå over til et nytt og mer actionfyllt system. 2. At du ikke finner frem i navigeringen gjør ikke spillet dårlig, dama mi klarer å navigere, da bør du og.. 3. Negativ til nye spellkategorier? Herregud.. gidder ikke kommentere engang 4. At summons heter espers.. nok et tullete utsagt.. har punkt 3 og 4 virkelig noe å si i forhold til hvor bra spillet er ? Jeg har som sagt bare spillt FF9, men dama har spillt gjennom FF7, 8 og 9.. og spiller nå FF12. Hun synest hvertfall det nye er kjempekult.. hun likte FF9 best. Fjern fordommene dine og ta spillet for det det er.. når du har komt igang og spillt en 20-30timer så er bryr du deg ikke lengre om endringene. Endret 17. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ff7 er det beste ff spillet i serien og det er sjeldent,jeg fant ff7 usa versjon på finn.no jeg,heldigvis hadde jeg chippa min ps1 når jeg var liten.hehe. men hvis folk skal begynne med et ff spill så er det ff7,så synes jeg kampsystemet i ff9 er ganske bra også.ff 10 runda jeg for noen dager siden,litt unikt men ganske rått kampsystem.så skaffa jeg meg ff 12 også og prøvde det ut idag, og helt fra starten merka jeg at det var helt på tryne.det nye kampsystemet er det dårligste jeg har testa,og fant ikke fram til navigeringen.og det finnes faktisk flere magics: white magic,blk,green og en annen trur jeg.hvorfor bare tok de ikke white og black sann som i ff10 eller ff9, og ja en ting til,det heter ikke summons lengre,det heter Espers ffs. Sann som i ff7 og ff9 og ff10 heter det summons eller som i ff10 aeons,man har ikke engang de standarde summons med engang: shiva,ifrit,bahamut eller odin style summon. og man kan faktisk få side proffesions. trur jeg aldri har blitt mer skuffa over et ff spill en ff 12,bare et tips til de som har lyst til å prøve ut ff12,ikke bry deg,det suger,og de som sier det er bra,de bør teste ut ff7,ff9 og ff10 istedet. typisk barnslig negativ holdning til nye ting.. Jeg mener ikke nødvendigvis at FF12 er best, men slakten din blir bare teit Jeg har spillt gjennom FF9 og begynte på FF12 i fjor.. synest det er like bra som FF9. 1. Kampsystemet i ff9 er på sett og vis utdatert, noe Square viser ved både i FF12 og FF13 gå over til et nytt og mer actionfyllt system. 2. At du ikke finner frem i navigeringen gjør ikke spillet dårlig, dama mi klarer å navigere, da bør du og.. 3. Negativ til nye spellkategorier? Herregud.. gidder ikke kommentere engang 4. At summons heter espers.. nok et tullete utsagt.. har punkt 3 og 4 virkelig noe å si i forhold til hvor bra spillet er ? Jeg har som sagt bare spillt FF9, men dama har spillt gjennom FF7, 8 og 9.. og spiller nå FF12. Hun synest hvertfall det nye er kjempekult.. hun likte FF9 best. Fjern fordommene dine og ta spillet for det det er.. når du har komt igang og spillt en 20-30timer så er bryr du deg ikke lengre om endringene. vel jeg foretrekker det gode gamle systemet istedet for det nye i ff12,og hvis du syns det er bra,ja,da har du ikke spilt de andre kampsystemene,fra ff7-10 har de alle med noen av de standard summons og det heter summons,GF,Aeons.men hva om kampsystemet er utdatert? synes ATB systemet er helt sykt bra,man spiller ikke ff spill for grafikken vettu eller hvor mye grafikken er oppdatert. men noe som var litt irriterende i ff10 var det Sphere Grid,men det går ann. Historien var genial,bra grafikk.men jeg foretrekker ff7 over alle ff spill.. og ff er ikke ny spille kategori,det er RPG på sitt beste. og jeg kan bry meg mindre om dama di liker ff9 best.det bare sier at dama di har spilt mere ff spill enn deg. og jeg hadde ikke fordommer til ff12,jeg sjekka det litt ut på nettet så ville jeg teste hvordan ff12 er,men jeg bare likte ikke systemet.etter jeg har sotte med ff 12 i 1-5time fant jeg ut at jeg gadd mer. til og med ff8 ga meg mer enn ff12 og det sier en del,siden det er en av ff's værste spill. skal jeg være helt ærlig minner ff12 meg mer om NWN systemet enn ff systemet.jeg synes de i Square Enix klarte og ødelegge 12'ern.men om andre folk liker ff12 har ikke jeg noe imot. men du får vel kose deg med ff12:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) den er grei jo jeg har spillt de gamle ff-spillene som jeg sa.. men jeg synest det blir døllt med old-school turbasert.. Jeg synest forøvrig at feks kampsystemet i baldurs gate osv er bedre enn både FF9 og FF12 sine kampsystem og mye bedre RPG enn final fantasy også skjønner ikke hvorfor du drar inn grafikk, jeg nevnte ikke grafikken med et ord og har ingenting imot grafikken i gamle FF-spill, grafikken har jo ikke noe med kampsystemet å gjøre.. Koser meg med FF12 og gleder meg syyykt til FF13.. spørs vel om FF13 er din kopp te, kampsystemet der er vel et enda lengre steg bort fra det gamle systemet. Endret 17. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 den er grei jo jeg har spillt de gamle ff-spillene som jeg sa.. men jeg synest det blir døllt med old-school turbasert.. Jeg synest forøvrig at feks kampsystemet i baldurs gate osv er bedre enn både FF9 og FF12 sine kampsystem og mye bedre RPG enn final fantasy også skjønner ikke hvorfor du drar inn grafikk, jeg nevnte ikke grafikken med et ord og har ingenting imot grafikken i gamle FF-spill, grafikken har jo ikke noe med kampsystemet å gjøre.. Koser meg med FF12 og gleder meg syyykt til FF13.. spørs vel om FF13 er din kopp te, kampsystemet der er vel et enda lengre steg bort fra det gamle systemet. sant det,du nevnte ikke grafikken,men uansett så skal jeg teste ut ff13,det må testet ut når det lansert,bare håpe ikke kampsystemet er helt føkka..jeg har ikke testa baldurs gate så vet ikke så mye om det. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes det er deilig å slippe å gå inn og ut av kampbildet, men gambit opplegget er ikke bare bra. Synes det var litt dårlig de første timene, men etter det har det bare blitt bedre og bedre. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 gambit systemet har både positive og negativer sider.. kampene blir fort litt for lette kanskje, men en sparer vanvittig mye tid og "micro-management".. Sjelden jeg starter et angrep manuellt, noen hiver aoe-spells, noen healer andre angriper, en stjeler osv.. så det meste går på automaten. eneste gangene jeg slår av litt gambits er på bossfights, der vil jeg ha full kontroll over alt som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå