satser Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har brukt ID lenge nå, men har bare en følelse av at jeg vil prøve noe nytt Har dere da noen forslag? Bilde : http://bildr.no/view/343448 Lenke til kommentar
espenae Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har brukt ID lenge nå, men har bare en følelse av at jeg vil prøve noe nytt Har dere da noen forslag? Bilde : http://bildr.no/view/343448 hei:) har prøvd mangen voks, både billige og dyre.... men ender altid på id. den er bare best uansett... den renner ikkje mye i regn(vist du spiller fotball eller noe sånt) den holder godt. og du trenger ikkje å ta så mye oppi håret om gangen. som eg ser på bildet har du håret i en godt bestemt rettning og litt opp. så ville forsatt med id din voks, med grått lokk.. noe jeg tror du bruker utifra bildet.. men det er jo bare å prøve de forskjellige voksene ute på markedet... lykke til;) Lenke til kommentar
satser Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takk Bruker faktsik den med svart lokk Men hva er den største forskjellen på ID og Renati? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Takk Bruker faktsik den med svart lokk Men hva er den største forskjellen på ID og Renati? prøv med grått lokk! id e det mer i boxen og den e sterkere.. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) , Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
satser Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Da har jeg kjøpt ID Extreme Titanium og tenker å bruke den en stund fremover Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gå for Gelwax fra H&M du! Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gå for Gelwax fra H&M du! H&M Gelwax er toppen av kransekaka! Billig og slett ikke verst. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gå for Gelwax fra H&M du! H&M Gelwax er toppen av kransekaka! Billig og slett ikke verst. Enig. Og bruker heller den framfor de andre som står på hylla, renati, Fudge etc. H&M kan lage wax, virkelig! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor bruke voks overhodet egentlig? Kliss. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bruker du ikke styling produkter til håret, Erik? Ser du allerede har gått for en, men ønsker du wet eller tørr look? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Bruker du ikke styling produkter til håret, Erik? Ser du allerede har gått for en, men ønsker du wet eller tørr look? Henger med her Anbefaler Studio Remix på det sterkeste! Forresten, kan du visse meg to bilder der det er forskjell mellom tørr og wet look Skjønte ikke helt hva du mente, thrice Takk- Endret 19. februar 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har prøvd mange vokser, ID med svart lokk er uten tvil den beste, den med grått lokk kan funke på kort hår, men den er for litt for hard etter min smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Orker ikke å finne skikkelige bilder som viser forskjellen, men her er den: Dry look: Håret ser tørt ut, gjerne litt bustete. Wet look: Håret glinser mer. (Søkte bare på Google etter bilder, og fant ingen gode for å forklare dry look.) Endret 20. februar 2009 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Takk Myn Ona Edit: Hva slags hårgele burde man bruke hvis man vil ha wet look Endret 20. februar 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mye av Remix som du har siktet til tidligere for eksempel. Brukte den før, og håret blir veldig tungt ved bruk av den. Forøvrig tror jeg den er nokså dårlig for håret, da jeg mistet flere hår en normalt i den perioden jeg brukte denne. Det beste er vel å spørre hos en frisør. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Dry look: Ser ut som du ikkje tok ut voksen kvelden før du la deg. Når du står opp igjen er håret tørt og ekkelt. Samme effekt får du med Renati Rock Hard. Edit: Fight4Lov3; GelWax frå H&M er ein typisk wet look vil eg seie. Endret 22. februar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå